Κεφάλαιο 49 - Η εξοχή

4.8K 361 7
                                    

"Ορίστε καλή μου," η Amalia τοποθέτησε μποστά μου μια κούπα με ζεστή σοκολάτα αν και είναι καλοκαίρι

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

"Ορίστε καλή μου," η Amalia τοποθέτησε μποστά μου μια κούπα με ζεστή σοκολάτα αν και είναι καλοκαίρι. Με το ένα μου χέρι πήρα το κουτάλι να την ανακατέψω ενώ στο άλλο μου χέρι στήριξα το πρόσωπο μου.

"Ευχαριστώ Amalia," μουρμούρισα. Αναστέναξε και κάθισε δίπλα μου τρίβοντας μου την πλάτη, την κοίταξα νιώθοντας όλα τα πιθανά συναισθήματα. Μείναμε σιωπηλές για λίγο, απλά κοιτούσα έξω. Είναι μια φωτεινή ηλιόλουστη μέρα, θα ήταν μια ωραία μέρα να την περνούσαμε έξω. "Αυτό δεν έπρεπε να συμβεί," έβαλα το πρόσωπο μου ανάμεσα στα χέρια μου κλαίγοντας.

"Και τι έπρεπε να συμβεί Willow?" με ρώτησε η Amalia απαλά. Ανοιγόκλεισα συνεχόμενα τα μάτια μου προσπαθώντας να διώξω τα δάκρυα. Κοίταξα τριγύρω και χτύπησα τα χέρια μου στο τραπέζι.

"Δεν έπρεπε να μείνω έγκυος. Και αν ήμουν θα ήταν αφού το είχαμε προγραμματίσει με τον Val να με αγκαλιάσει να με φιλήσει και να ήταν πολύ χαρούμενος, θα ήταν μαζί μου εδώ τώρα. Πως μπορεί η ζωή να μετατρέπεται από τόσο καλή σε τόσο χάλια? Απλά δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν έκανα τίποτα κακό για να μου αξίζουν όλα αυτά τα σκατά που παίρνω, δεν είναι έτσι?" Η φωνή μου έσπασε στο τέλος και το μόνο που νιώθω είναι θλίψη και μοναξιά.

"Ίσως αυτό να ήταν γραφτό να συμβεί Willow. Ίσως να ήταν γραφτό να μείνεις έγκυος, ίσως η αντίδραση του Val να ήταν γραφτό να γίνει. Ίσως όλα αυτά να γίνονται για ένα λόγο Will. Πιστεύω πως όλα γίνονται για ένα λόγο. Ίσως να συμβαίνουν όλα αυτά τα κακά πράγματα για να έρθουν τα καλά. Όλα συμβαίνουν για ένα λόγο, είτε μαθαίνουμε από αυτό είτε τρέχουμε μακριά. Αλλά δεν γίνεται τα πράγματα να είναι για πάντα καλά, πρέπει να συμβαίνουν και κακά πράγματα για να έρθουν και τα καλά. Τα κακά δίνουν αξία στα καλά. Είτε θα μάθεις από αυτό είτε όχι. Είσαι δυνατή και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά, πάντα πάνε καλά," είπε.

"Πιστεύεις πως όλα πάντα πάνε καλά? Λοιπόν έχεις λάθος. Λες πως ο θάνατος των γονιών μου ήταν καλό πράγμα? Λες πως όλα όσα συνέβησαν τους περασμένους 6 μήνες είναι καλά πράγματα Amalia!? Ναι, ίσως να συνέβηκαν μερικά καλά πράγματα αλλά δεν πάνε όλα τα πράγματα καλά. Η Jasmine πέθανε, αυτό δεν ήταν για το καλύτερο. Ο Kane πέθανε, ίσως αυτό να ήταν το καλύτερο για σένα όμως δεν ήταν για μένα. Μου άξιζε να γνωρίζω από την αρχή, αλλά με άφησαν στο σκοτάδι. Ο Val, αφού έμεινα έγκυος μου είπε να ξεφορτωθώ το μωρό μας? Ο Jarrad δεν είπε ξεφορτώσου τον Tyrese! Συμβαίνουν καλά πράγματα, αλλά μέχρι να συμβούν κάποιος πληγώνεται. Πάντα κάποιος πληγώνεται!" Φώναξα.

The gang leader's angel (Μετάφραση)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن