Γεια σας! Αυτό είναι ένα κεφάλαιο που λέει για την μέρα που γνωρίστηκαν η Emberly και ο Titus.
Emberly's Pov
Φωνές. Αυτό ήταν που με ξύπνησε από τον όμορφο και βαθύ μου ύπνο. Ήμουν ξύπνια όλο το βράδυ χωρίς να κάνω κάτι ουσιαστικό, απλά έβλεπα τα επεισόδια από τις σειρές μου που έχασα. Περίμενε... για την ακρίβεια παρακολουθώ ξανά όλες τις σειρές που έχω ήδη δει, με πρώτη το Vampire Diaries που είναι η αγαπημένη μου. Αναγκάστηκα να μείνω ξύπνια μέχρι τις 4 το πρωί γιατί τελείωνα το ένα επεισόδιο μετά το άλλο, είναι εθιστικό! Το πιστεύεται ότι εκείνο το βέλος είναι στην πρώτη σεζόν του TVD? Είναι συγκλονιστικό.
Έριξα θυμωμένη τις κουβέρτες από πανω μου και σηκώθηκα. Βγήκα από το δωμάτιο μου και πήγα στο σαλόνι από όπου προέρχονταν όλες οι φωνές, δεν ξέρουν τι πάει να πει ησυχία? Ή τουλάχιστον να είναι πιο ευγενικοί και να μην φωνάζουν τόσο ούτως ώστε να ακούγονται μέχρι πάνω. Η Cadence φταίει. Η απόφαση της να καλέσει ειδικά σήμερα τους φίλους της, αν και πιστεύω ότι δεν θα έκανε οποιαδήποτε διαφορά αν τους καλούσε άλλη μέρα αφού πάντα μένω ξύπνια μέχρι τα χαράματα.
"Μπορείτε να κάνετε λίγη ησυχία?" είπα μπαίνοντας στο δωμάτιο. Αναγνώρισα την Amalia, τον Jarrad και φυσικά... τον Aidan, που κάθονταν στο πάτωμα και στον καναπέ ενώ γύρω τους υπήρχαν διάφορα φαγητά. Γιατί να μην είμαι πλούσια και να μένω μόνη μου?
"Ω γεια σου κοιμωμένη," με πείραξε η Cadence. Την κοίταξα βαριεστημένα και κοίταξα τριγύρω στο δωμάτιο.
"Είναι σχεδόν 9 το πρωί, γιατί φωνάζετε τόσο δυνατά?" Έτριψα τα μάτια μου, τα νιώθω ευαίσθητα πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζομαι περισσότερο ύπνο. Τώρα θα είναι αδύνατο να καταφέρω να κοιμηθώ ξανά αφού οι φωνές τους ακούγονται πάρα πολύ δυνατά!
"Για την ακρίβεια είναι 12," με διόρθωσε η Amalia διασκεδάζοντας το. Η Amalia είναι ο πιο γλυκός άνθρωπος που γνώρισα και εγώ αντέδρασα με τόση αγένεια μπροστά της, άνοιξε τα χέρια της και την αγκάλιασα. Δεν γνώριζα καλά τους υπόλοιπους φίλους της Cadence. Τους γνώρισε μέσω του αγοριού της του Aidan.
"Γεια σας, απολογουμαι για την αγένεια μου. Τώρα θα πάω πίσω στο κρεβάτι μου και θα κοιμηθώ για το υπόλοιπο της μέρας για να μπορέσω να μείνω ξύπνια το βράδυ," κρυφογέλασαν με τα λεγόμενα μου και γύρισα για να φύγω.
"Δεν το νομίζω, οι υπόλοιποι φίλοι μου είναι καθοδόν οπόταν οι φωνές μας θα δυναμώσουν περισσότερο." Γύρισα ξανά, αγριοκοιτάζοντας την Cadence και προσπαθώντας να συγκρατηθώ και να μην της βάλω τις φωνές από τα νεύρα μου. Ένιωθα να βγάζω καπνούς από την μύτη και τα αυτιά. Πήγα πίσω στο δωμάτιο μου, ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και έκλεισα τα μάτια μου αφού ήθελα να κοιμηθώ ξανά.
DU LIEST GERADE
The gang leader's angel (Μετάφραση)
JugendliteraturΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...