Κεφάλαιο 39 - Το φράγμα

5.5K 387 16
                                    

Valentino' pov

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Valentino' pov.

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα τριγύρω το περιβάλλον στο οποίο βρισκόμουν. Για μια στιγμή ξέχασα που βρίσκομαι αλλά μετά θυμήθηκα και κοίταξα κάτω την Willow η οποία ξαπλώνει πάνω στο στήθος μου. Όλο της το κορμί είναι πάνω μου, ξαπλώνει μπρούμυτα και έχει τα χέρια της σαν μαξιλάρι τα οποία βρίσκονται πάνω στο στήθος μου.

Τόσο χαριτωμένη.

Γιατί ένας άγγελος σαν αυτή να θέλει να είναι με ένα τέρας σαν εμένα? Αναστέναξα και προσπάθησα να καθίσω χωρίς να την ξυπνήσω. Μετακίνησα το σώμα της στο πλάι και την πήρα σε στυλ νύφης ξαναβάζοντας την απαλά κάτω, αναδεύτηκε και χασμουρήθηκε μετά τεντώθηκε και μετά συνέχισε τον ύπνο της. Βγήκα έξω από το σπίτι αρπάζοντας το πακέτο με τα τσιγάρα μου, ανάβοντας ένα βάζοντας το ανάμεσα στα χείλη μου.

Φύσηξα τον καπνό, άκουσα βήματα και αμέσως κατάλαβα ποιος είναι. Μετά από την ψεσινή της εξομολόγηση, ήμουν έκπληκτος που ο Zac έκανε κάτι τέτοιο. Και γιατί τον άφησε? "Γιατί αφήνεις τους πάντες να σε εξουσιάζουν και να ελέγχουν την ζωή σου?" Ρώτησα κοιτάζοντας τον κήπο χωρίς να γυρίσω. Δεν απάντησε, ήρθε και στάθηκε δίπλα μου κοιτάζοντας με. Πέταξα το τσιγάρο στο έδαφος πατώντας το. Τελικά μου απάντησε.

"Val, δεν έχω ακριβώς άλλη επιλογή," απάντησε απαλά κοιτάζοντας για μια στιγμή κάτω και μετά πάλι εμένα.

"Ο γάμος μπορεί να είναι ψεύτικος αλλά τα αισθήματα είναι αληθινά." Μουρμούρισα κοιτάζοντας την, είναι φανερό πως και οι δύο θέλουν ο ένας τον άλλο αλλά επειδή την ανάγκασε να το κάνει αυτό, καταστρέφει τις πιθανότητες να είναι μαζί. "Σου αρέσει," ακούμπησα το κεφάλι μου στην πόρτα ενώ αυτή κάθισε στην καρέκλα.

"Όχι!" Είπε γρήγορα κάνοντας με να χαμογελάσω, σίγουρα ψεύδεται. "Με ανάγκασε σε όλο αυτό, απείλησε εμένα και την οικογένεια μου, έκανε την ζωή μου μια ζωντανή κόλαση. Όμως, με προστάτευσε, νοιάστηκε για μένα, βεβαιωνόταν ότι όλα είναι καλά, σταμάτησε το bullying. Πως μπορώ να τον μισήσω? Πως μπορώ ενώ είμαι μαζί του τόσο καιρό και δεν ήταν απολύτως τρομερό? Στην τελική είμαι απλά ένα κορίτσι και αυτός αγόρι οπόταν είναι φυσικό να εμφανίζονται ανεπιθύμητα αισθήματα."

The gang leader's angel (Μετάφραση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora