Κεφάλαιο 47 - Πρόγευμα με την Nova

5.8K 365 27
                                    

Το αστείο με την αγάπη είναι ότι έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Το αστείο με την αγάπη είναι ότι έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις. Είτε το θέλουμε είτε όχι. Δεν μπορείς να πάψεις να αγαπάς κάποιον επειδή φοβάσαι. Η αγάπη είναι ένα πολύ ισχυρό πράγμα, μπορεί να ελέγχει την δύναμη των αντρών και να τους αποδυναμώνει. Αλλά η αγάπη είναι όμορφη, σε κάνει να νιώθεις... σε κάνει καλύτερο άνθρωπο. Είναι αυτό που σε κάνει άνθρωπο.

Όταν πρωτογνωριστήκαμε με τον Valentino και μου λέγατε πως θα τον ερωτευτώ, θα γελούσα μπροστά στο πρόσωπο σας και το πιθανότερο να σας έριχνα και μια δυο γροθιές.

Αλλά τώρα... δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου με οποιονδήποτε άλλο. Μπορεί να ακούγεται ανατριχιαστικό το ότι κάθομαι και τον χαζεύω ενώ κοιμάται, πόσο γαλήνιος και ήρεμος μοιάζει. Με κάνει τόσο χαρούμενη. Έκλεισα τα μάτια μου και τεντώθηκα, μετά σηκώθηκα προχωρώντας προς τα μέσα. Έβαλα οδοντόκρεμα στην οδοντόβουρτσα μου καθώς άνοιξα και το νερό στο ντους μπαίνοντας μέσα μόλις η θερμοκρασία του νερού ήταν καλή. Σιγουρεύτηκα ότι κλείδωσα την πόρτα για να μην με ενοχλήσουν, θέλω να λούσω τα μαλλιά μου, να ξυρίσω τα πόδια μου και να ετοιμαστώ για το πρωινό το οποίο οργανώσαμε μαζί με την Nova.

Ακούστηκε το χερούλι της πόρτας και βρισιές, "Willow θέλω επειγόντως τουαλέτα!" Αναφώνησε.

"Πήγαινε στο δωμάτιο μου!" Φώναξα πίσω, ενώ κάθισα στο πάτωμα του ντους βάζοντας μαλακτική στα πόδια μου. Και ορίστε ένα κόλπο, η μαλακτική μαλακώνει τα πόδια σας. Χτύπησε θυμωμένα την πόρτα και τσίριξα αφού η πόρτα έπεσε στο πάτωμα. Ίσως δεν έπρεπε να κλειδώσω την πόρτα...

"Τώρα, δεν έχουμε πόρτα για να κλειδώνεις. Σε έχω δει ήδη γυμνή," μούγκρισε και πήγε στην τουαλέτα. Έκανε την ανάγκη του παρόλο που είμαι εδώ! Βόγκησα, ευτυχώς το ντους έχει θολώσει από το ζεστό νερό. Τράβηξε το καζανάκι και άρχισε να πλένει τα δόντια του.

"Κλείδωσα την πόρτα γιατί ήξερα πως θα έμπαινες στον πειρασμό," είπα και έφτυσα την οδοντόκρεμα που είχα στο στόμα μου. Άνοιξα την πόρτα του ντους και με κοίταξε, του έτεινα την οδοντόβουρτσα μου και την πήρε για να την βάλει στην θέση της. Επέστρεψα για να ξυρίσω τα πόδια μου.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ