"ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ!" Φώναξα, γιατί τους παίρνει τόση ώρα? Δεν χρειάζεται τόσο πολύ για να παραγγείλεις ένα παγωτό για τον εαυτό σου, είναι τόσο απογοητευτικό! Λογικά ξέρεις τι παγωτό σου αρέσει. "Γιατί έχει τόσους πολλούς μπροστά μου?" Αναστέναξα και η Nova με κοίταξε δύσπιστα.
"Υπάρχουν μόνο δύο άτομα μπροστά σου", είπε αργά σαν να προσπαθούσε να μιλήσει σε τετράχρονο. Ρόλαρα τα μάτια μου αντιγράφοντας το βλέμμα της.
"Δύο άτομα αντιστοιχούν με δύο χιλιάδες όταν περιμένεις για παγωτό Nova", είπα σοβαρή. Μούγκρισε χτυπώντας το μέτωπο της με το χέρι της και συνοφρυώθηκε ενοχλημένη. Ει δεν είμαι τόσο ενοχλητική. Απλά είμαι ανυπόμονη, ειδικά όταν πρόκειται για παγωτό. Αν το φαγητό ήταν άθλημα τότε θα ήμουν επαγγελματίας, θα είχα κερδίσει εκατομμύρια!
Έστρεψαν το βλέμμα τους πάνω μου αγριοκοιτάζοντας με και μουρμουρίζοντας κάτι ότι είμαι αγενής και ανυπόμονη. Αλλά ποιος τους ακούει? Μετά από μερικά ακόμα λεπτά αναμονής επιτέλους ήρθε η σειρά μου. Χαμογέλασα, "θέλω ένα χωνάκι με δύο μπάλες βανίλια και σοκολάτα". Ο παγωτατζής ένευσε και έκανε ότι του ζήτησα. Τον πλήρωσα και απομακρυνθήκαμε περιμένοντας την Nova. Η Nova μας έφτασε και φύγαμε από τον πάγκο με τα παγωτά. Είδαμε τον Chris και τον Mike και πήγαμε να καθίσουμε μαζί τους. Είμαι χαρούμενη που ο Valentino δεν είναι εδώ, δεν είμαι ακριβώς η μεγαλύτερη θαυμάστρια του. Όταν με αποκάλεσε κοπέλα του όλοι γύρισαν προς το μέρος μου και θύμωσα αρκετά, δεν είμαι η κοπέλα του!
Ίσως θα έπρεπε να μετακομίσω σε άλλη χώρα, ώστε να μην είμαι κοντά του, αλλά πιθανότατα να μπει σε ένα αεροπλάνο και να με ψάξει, μετά θα με βρει και θα πάρει πάλι πίσω στο σπίτι μετά από ένα μεγάλο κήρυγμα του κώλου το οποίο είναι αχρείαστο. Ο Landon μιλά με μια γκόμενα, αυτή ακουμπά στον τοίχο και τα χέρια του την εγκλωβίζουν. Είμαστε μόνο εμείς εδώ, οι άλλοι είτε κάνουν διάλειμμα και χαλαρώνουν είτε φλερτάρουν. Γλείφω το παγωτό μου και μουγκρίζω από ευχαρίστηση, λατρεύω το παγωτό.
VOUS LISEZ
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Roman pour AdolescentsΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...