"Μ-με α-αγαπάς?" Άρχισα να τραυλίζω και ο Valentino απλά με κοιτούσε ενώ δάγκωνε τα χείλη του. Οι κουρτίνες ήταν ορθάνοιχτες έτσι κοίταξε έξω βγαίνοντας στο σκοτεινό μπαλκόνι. "Val?" Η φωνή μου απαλή περιμένοντας για την απάντηση του, ως επιβεβαίωση.
"Ναι Willow, σε αγαπώ. Πάρα πολύ. Και δεν μου αξίζει κάποια τόσο καλή όσο εσύ, είσαι πολύ ξεχωριστή. Είσαι τόσο αθώα, είμαι ο διάβολος και είσαι ο άγγελος. Υπάρχει διαφορά, ο άγγελος προορίζεται για να είναι ελεύθερος και να παίρνει αυτό που θέλει, όμως ο διάβολος δεν θα πάρει ποτέ αυτό που θέλει λόγω όλων των αμαρτιών του." Το σαγόνι του είναι σφιγμένο και κοιτά κάτω, ανοιγοκλείνοντας γρήγορα τα μάτια του. Ακούμπησα την παλάμη μου στο μάγουλο του χαϊδεύοντας τον με τον αντίχειρα μου. Με κοίταξε με υγρά μάτια. "Δεν σου αξίζω Willow, κανείς δεν σου αξίζει."
"Το λες αυτό αλλά δεν μου λες γιατί σκότωσες τον αδερφό μου? Θέλω να ξέρω Val, μου αξίζει να μάθω!" Αναφώνησα. Φυσικά αισθάνομαι χαρούμενη που ένας άντρας με αγαπά, αλλά δεν είμαι χαρούμενη για το γεγονός ότι δεν μου λένε γιατί πέθανε ο αδερφός μου.
Αναστέναξε από την ένταση και πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του, "Willow... θέλω να σου πω αλλά δεν μπορώ. Τουλάχιστον όχι ακόμα."
Αναστέναξα και χώθηκα κάτω από τα σκεπάσματα νιώθωντας λίγο πληγωμένη και θυμωμένη με τον εαυτό μου που άφησα να συμβεί αυτό. Εγώ φταίω για όλα. Τον έκανα να με αγαπήσει. Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεσαι αλλά με τις πράξεις σου κάνεις κάποιον να σε αγαπήσει. Ο τρόπος που σου φέρεται, που ενεργεί, ο τρόπος που σε κοιτάζει και σε αγγίζει. Τελικά όλα σημαίνουν κάτι. Πως μπορούν οι άνθρωποι να πηγαίνουν από το να λένε τα πάντα μεταξύ τους, να φλερτάρουν και να αγγίζονται στο τίποτα? Δεν θέλω να συμβεί αυτό.
"Willow?" Με ρώτησε ο Val. Τον κρυφοκοίταξα, τα γαλάζια του μάτια γεμάτα με συναισθήματα να κοιτάνε τα καφέ δικά μου. "Πιστεύεις ότι μια μέρα θα μπορέσεις να με αγαπήσεις και εσύ?" Η φωνή του απαλή και νευρική. Τον κοίταξα πλησιάζοντας τον.
"Ίσως μια μέρα Valentino, ίσως μια μέρα..."
------------------------
"Πες μου σε παρακαλώ γιατί ο Valentino σε κοιτά συνέχεια με αυτό τον τρόπο," άκουσα την Nova να λέει από πίσω μου ενώ εγώ κοιτούσα την οθόνη του κινητού μου. Τηλέφωνο... είναι τρελό το τι θα μπορούσα να κάνω με αυτό το πράγμα και όμως με εμπιστεύονται. Θα μπορούσα να πάρω την αστυνομία. Βγήκα από τον λήθαργο μου όταν αντιλήφθηκα ότι κοιτούσα την Nova σαν ηλίθια.
ESTÁS LEYENDO
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Novela JuvenilΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...