Κεφάλαιο 33 - Είσαι όμορφη

6.2K 409 4
                                    

"Nova, δεν συμφώνησα με αυτό

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nova, δεν συμφώνησα με αυτό." Αγνόησε τα παράπονα μου και κράτησε τα χέρια μου χαμογελώντας μου ενώ πισωπατούσε. Ο Mike την παρακολουθεί, χωρίς καν να προσέξει την δική μου ύπαρξη πράγμα καλό για μένα. Συγκρούστηκε με το στήθος του και πάγωσε γυρίζοντας προς το μέρος του σιγά σιγά. Του χαμογέλασε ντροπαλά και με κοίταξε ξανά ρολάροντας τα μάτια της.

"Πάλι το έκανα," αναστέναξε. Ο Mike κούνησε το κεφάλι του βάζοντας το χέρι του γύρω απο τη μέση της. Τι έκανε?

"Ναι, πάλι το έκανες. Πόσες φορές σου είπα ότι πρέπει να είσαι πιο προσεχτική? Είσαι η γυναίκα μου όχι το παιδί μου," τώρα που ανέφερε όλο αυτό το θέμα περί 'παιδιού', έχω την απορία αν σκέφτονται να αποκτήσουν παιδιά. Φυσικά όχι τώρα αμέσως αφού παντρεύτηκαν πριν περίπου τέσσερις μήνες, ή μήπως πριν δύο... δεν είμαι ακριβώς σίγουρη, δεν κάθομαι να μετρώ.

"Ναι, ναι. Τώρα άσε με να κάνω τις τελευταίες πινελιές στην Willow," τον έδιωξε και με πήγε γρήγορα στο μπάνιο. Η Nova εισηγήθηκε να με βάψει, με σκιά, κραγιόν και όλα τα συναφή. Μου πήρε αρκετή ώρα για να συμφωνήσω αφού με δελέασε πως θα μου αγοράσει όλα τα επεισόδια της σεζόν του vampire diaries- Χάρηκα με την ιδέα να με βάψει αυτή. Για την ακρίβεια περισσότερο από απλά χαρούμενη. Αυτό είναι συναρπαστικό! Ακόμα και εάν έπρεπε να χρησιμοποιήσει για μένα... όχι να σπαταλήσει – τα λεφτά της για μένα. Ίσως να νιώθω λίγο άσχημα. Ποιο είναι το νόημα να ντυθώ αυτή την στιγμή? Δεν είναι ότι θα πάμε κάπου ενδιαφέρον, απλά σε ένα μέρος για να προωθήσουμε την επιχείρηση του Mike. Δεν θα έβγαινα καν από το ιδιωτικό δωμάτιο όπου είναι για την οικογένεια και τους φίλους του, άρπαξα το iPad μου και είδα μερικά Netflix και μετά βγήκα για να στηρίξω τον Mike..... τελικά. Ο Mike ανοίγει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση ή κάτι που θα τον κάνει να αναδειχθεί. Νόμιμα.

"Έτοιμη!" Η Nova χαμογέλασε. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, χαίρομαι που δεν έκανε κάτι που να μην είναι του γούστου μου.... απλό αλλά σοφιστικέ. Μαύρη σκιά, nude κραγιόν και άσπρο ριγέ φόρεμα. Είναι μακρύ μέχρι τον αστράγαλο έτσι δεν φαίνονται καθόλου τα πόδια μου. Υπενθύμισα στον εαυτό μου ότι αυτό γίνεται για την Nova και τον Mike και δεν θα μπορούσα να είμαι εγωίστρια, χρειάζονται στήριξη και αν δεν εμφανιζόμουν.... αυτό δεν θα ήταν πολύ υποστηρικτικό. Τα μαλλιά μου είναι απαλές μπούκλες και δεν φαίνομαι απαίσια. Βγήκαμε από το μπάνιο με την Nova.... προετοιμάζω τον εαυτό μου για το χειρότερο. Ο Mike, ο Val και η υπόλοιπη συμμορία, σαν ομάδα όχι σαν 'pow pow!' Τέλος πάντων.... έχουν φτάσει ήδη στο πάρτι, αυτό το πράγμα που είναι σαν γιορτή. Έτσι η Nova και εγώ καθίσαμε στην λιμουζίνα που μας περίμενε. Ελπίζω να μην ενδώσω στην επιθυμία μου για ποτά, θα ήταν εντελώς ντροπιαστικό να καταλήξω μεθυσμένη. Μου έχουν πει ότι όταν μεθώ γίνομαι πολύ ευαίσθητη και ειλικρινής.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin