Κεφάλαιο 46 - Never have I ever

5.2K 365 5
                                    

"Είσαι όμορφη

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

"Είσαι όμορφη... πάρα πολύ όμορφη," μούγκρισε ο Val παρακολουθώντας με που έφτιαχνα τα μαλλιά μου μπροστά στον καθρέφτη. "Είσαι πάντα τόσο όμορφη," φορώ ένα λαμπερό χρυσό φόρεμα με άνοιγμα στο πλάι και μαύρες γόβες. Έμπλεξα μερικά μαλλιά μου σε ένα στεφάνι ενώ τα υπόλοιπα τα άφησα ελεύθερα αφού τα έκανα μπούκλες. Έβαλα καφέ σκιά, μάσκαρα και νιώθω πολύ όμορφα με το αποτέλεσμα.

"Ωωωω," προχώρησα προς το μέρος που στεκόταν, τύλιξα τα χέρια μου γύρω από την μέση του ακουμπώντας το κεφάλι μου στο στήθος του. Έβαψα τα νύχια μου ένα γήινο χρώμα και από πάνω έβαλα γκλίτερ.

Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και με σήκωσε στον αέρα, τσίριξα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τα πόδια μου γύρω από την μέση του. "Έτοιμη? Λοιπόν άσε ελεύθερα τα χέρια σου και θα σε ρίξω στο κρεβάτι," διέταξε. Με έριξε στο κρεβάτι και χαχάνισα.

"Αυτό ήταν αστείο! Ξανά!" Δεν με ενδιαφέρει αν θα χαλάσουν τα μαλλιά μου, το μόνο που με νοιάζει είναι να καθησυχάσω το αγόρι μου ότι όλα θα είναι καλά. Και αν αυτό σημαίνει να παίζω μαζί του χαλώντας τα μαλλιά μου τότε θα το κάνω. Τύλιξα τα χέρια και τα πόδια μου γύρω του αν και δυσκολεύομαι λίγο με το φόρεμα. Αντί να πέσω πίσω όπως θα ήθελε να κάνω, τον κράτησα πιο γερά πιέζοντας τα χείλη μου στα δικά του- τον φιλούσα αργά αλλά παθιασμένα. Ανταποκρίθηκε αμέσως αλλά ο ήχος της φωτογραφικής μας έκανε να χωριστούμε και να κοιτάξουμε προς την πόρτα. Η Nova τρώει μια σοκολάτα την οποία κρατά με το ένα χέρι ενώ στο άλλο κρατά το κινητό της.

"Είστε τόσο χαριτωμένοι!" Αναφώνησε, με άφησε στο κρεβάτι και ρόλαρα τα μάτια μου. "Θα στείλω και στους δύο την φωτογραφία," μας χαιρέτησε και έφυγε. Μούγκρισα και κάλυψα το πρόσωπο μου με τα χέρια μου. Κάγχασε βάζοντας το χέρι του γύρω από την πλάτη μου τραβώντας με κοντά του.

"Είστε έτοιμες?" Σηκώθηκα, έφτιαξα λίγο τα μαλλιά μου, πήρα την τσάντα και το κινητό μου και του ένευσα. Βγήκα από το δωμάτιο του... ή μήπως είναι δωμάτιο μας? Για την ακρίβεια κοιμόμαστε μαζί κάθε βράδυ. Κατεβήκαμε τις σκάλες, όλα τα κορίτσια είναι έτοιμα και προσπαθούν να καθησυχάσουν τα ανήσυχα αγόρια τους. Νομίζω ότι στο club θα μας πάρει ο Aidan και θα μας επιστρέψει ο Titus.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant