Στην φωτογραφία πάνω ο Mike και εδώ η Nova
"Όχι δεν μπορείς να έρθεις", είπε ο Titus κατηγορηματικά στην Emberly. Αποδεικνύεται ότι όντως κοιμούνται στο ίδιο δωμάτιο, δεν το είπε ανοιχτά ότι του αρέσει αλλά είναι ολοφάνερο. Ξεφύσησε και σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος, ενώ τα σκούρα καστανά μάτια της τον αγριοκοιτάζουν. Για πιο πράγμα συζητούν?
"Δικαιούμαι να πάω και θα πάω δεν μπορείς να μου λες τι να κάνω", του δήλωσε και τώρα ξεφύσησε αυτός και είναι έτοιμος να πει κάτι αλλά ήρθε η στιγμή να ρωτήσω αυτό που έχω στο μυαλό μου.
"Για τι πράγμα μιλάτε?" Με κοίταξαν και οι δύο, η Emberly χαμογέλασε και με χάιδεψε στον ώμο. Κοίταξε τον Valentino και μετά τον Titus, τι έχει σχεδιάσει?
"Λοιπόν είναι ένας αγώνας, γίνεται κάθε δύο εβδομάδες και θέλω να πάω. Μιας και η Willow από εδώ δεν έχει πάει ξανά νομίζω ότι όλοι μας πρέπει να πάμε. Val?" Ύψωσε το φρύδι του και ο Titus ξεφύσησε για ακόμα μια φορά προφανώς ενοχλημένος με το σκεπτικό της.
"Όχι, είναι επικίνδυνο. Πρέπει να συμφωνήσεις σε αυτό μαζί μου Val, έτσι δεν είναι? Εσείς τα κορίτσια δεν θα μπορέσετε να προστατεύσετε τους εαυτούς σας από τους τύπους που θα είναι εκεί, είναι αηδιαστικοί και δεν θα σας σεβαστούν", ο Titus κοίταξε τον Valentino, περιμένοντας να τον υποστηρίξει. Άναψε το τσιγάρο του και το κράτησε μεταξύ του μεσαίου δάχτυλου και του δείκτη του.
"Ναι, δεν πρέπει να πάνε", είπε ανασηκώνοντας τους ώμους του. Έκανα ένα μορφασμό αηδίας κοιτάζοντας το τσιγάρο καθώς το έφερε στα χείλη του και το εισέπνευσε, έβγαλε τον καπνό κάνοντας δαχτυλίδια. Όχι πως θέλω να πάω αφού το πηγούνι μου είναι ακόμα πρησμένο και μελανιασμένο αλλά αυτό θα απομακρύνει όλους τους άντρες, έτσι θα προσέχω και την Emberly. Έκανα τα γλυκά ματάκια στον Valentino, και με κοίταξε καχύποπτα στρέφοντας το βλέμμα του γρήγορα αλλού αλλά έκανα ένα βήμα πιο κοντά του. Δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά έτσι με κοίταξε και αναστέναξε κοιτάζοντας με. "Ωραία, αλλά θα πρέπει είστε δίπλα σε ένα από τα παιδιά όλη την ώρα". Ο Titus άφησε ένα θυμωμένο γρύλισμα στα λόγια του Val.
DU LIEST GERADE
The gang leader's angel (Μετάφραση)
JugendliteraturΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...