"Η Nova πεινάει!""Will...Δεν είσαι η Nova," μου είπε απαλά η Amalia σαν να μιλούσε σε μωρό. Κοίταξα την κοιλιά της η οποία είναι τεράστια και φιλοξενεί μέσα το μωράκι της, πως γίνονται τα μωρά?
"Malia! Πως γίνονται τα μωρά?" Χαμογέλασα χαζά, κοίταξε τον Valentino και κούνησε το κεφάλι της. Κοίταξα και εγώ τον Valentino με ένα μεγάλο χαμόγελο και τσίμπησα το μάγουλο του, όμορφοςςςςς. "Είσαι τόσο όμορφη, Valerie!" Αναφώνησα, χτύπησε με το χέρι του στο μέτωπο του και κούνησε το κεφάλι του όπως έκανε και η Amalia λίγα λεπτά πριν. Πήδηξα κυριολεκτικά πάνω της, τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω της – εννοώ γύρω από τον λαιμό του και τα πόδια μου γύρω από την μέση του. Έκανε έκπληκτος λίγα βήματα πίσω αρπάζοντας με τα χέρια του τους γοφούς μου, ζουλώντας τους.
"Willow, δεν είναι κορίτσι. Είμαι ο Valentino, όχι η Valerie- Είμαι άντρας," είπε δίνοντας έμφαση στο τέλος και των δύο λέξεων. Κούνησα το χέρι μου προσπαθώντας να κατέβω από πάνω του αλλά έσφιξε τα χέρια του γύρω, κάνοντας με να σμίξω τα φρύδια μου.
"Valerie, θέλω να κατέβω οπόταν πάρε το όμορφο σώμα σου μακριά μου," κάγχασε αφήνοντας με απαλά να πατήσω τα πόδια μου στο πάτωμα. Ξαφνικά άκουσα ουρλιαχτά, μήπως έχω παραισθήσεις? Κοίταξα γύρω μου και είδα τον Val να βγάζει το όπλο του από την εσωτερική τσέπη του σακακιού του. "Valerie, χρειάζομαι το όμορφο σώμα σου," του είπα ευγενικά και με κοίταξε χαμογελώντας μου απαλά.
"Θα είσαι μια χαρά," με διαβεβαίωσε. Έριξα μια πιο προσεχτική ματιά, κάποιος στέκεται κάπου στην γωνιά. Ο Val έβρισε, όλοι έβρισαν και ο Jarrad, μπορείς να δεις τον πανικό χαραγμένο στο πρόσωπο του.
"AMALIA!" Φώναξε ο Jarrad, ακόμα και μεθυσμένη μπορώ να καταλάβω ότι μόλις έσπασαν τα νερά της Amalia και πονάει πολύ. Ο Jarrad την σήκωσε στα χέρια του και τρέξαμε όλοι έξω ακολουθώντας τον, εγώ παραπατώντας και σκοντάφτοντας. Ο Val με σήκωσε στα χέρια του και με μετέφερε τρέχοντας σε στυλ νύφης, είναι πολύ γυμνασμένος. Ο Chris μπήκε στην θέση του οδηγού και ο Jarrad ξάπλωσε την Amalia στα πίσω καθίσματα αγκαλιάζοντας το κεφάλι της. "Γρήγορα!" Τότε ανέπτυξε ταχύτητα, έχω ακούσει ότι ο Chris είναι ο καλύτερος οδηγός.
VOUS LISEZ
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Roman pour AdolescentsΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...