Υπάρχουν στιγμές στην ζωή σου όπου πάντα με κάποιο τρόπο θα χτυπήσεις και θα καταστρέψεις την ίδια σου την ζωή. Το ηθικό αυτής της μικρής αλλά καταθλιπτικής περιγραφής? Ποτέ μην κατηγορήσεις κάποιον σε κανένα γιατί πάντα θα του το πουν. Όντας η Willow Davids, είσαι από φυσικού σου ανοιχτό άτομο έτσι λες στους άλλους τα πάντα πράγμα το οποίο δεν είναι ακριβώς θετικό. Θυμάμαι στην δέκατη τάξη, ζήτησα ενός παιδιού να με βοηθήσει με ένα αγόρι επειδή ήταν φίλος μου. Τελικά κατέληξε αυτός να το λέει σε όλο τον κόσμο. Προφανώς δεν βοήθησε ιδιαίτερα. Τώρα αυτό που πήγε στραβά χτες, ήταν ότι είπα βλακείες για τον Landon, τον Val, τον Titus και τον Mike. Έπρεπε να το καταλάβω ότι ο Aidan θα με προδώσει ή ίσως μιλούσα λίγο δυνατά έτσι άκουσαν την συνομιλία μας.
"Ο Landon είναι τόσο player! Και να σκεφτείς πως δεν είναι καν ελκυστικός, αναρωτιέμαι γιατί οι κοπέλες πέφτουν με την γοητεία του όταν δεν είναι καν γοητευτικός..... Είναι σαν τόνος: αηδιαστικός, μυρίζει απαίσια, αχρείος. Το ξέρω τέλειος συνδυασμός. Μετά είναι ο Val. Εντελώς ηλίθιος όλη την ώρα, μερικές φορές νιώθω ότι θα με αλυσοδέσει στο κρεβάτι του όπως κάνει ο Christian Grey. Και ο Titus? Το όνομα του συλλαβίζεται σαν Τιτ, αλλά καμία σχέση με το πώς προφέρει το όνομα του. Δεν θα έπρεπε να ήταν tyetus ή tietus?Αυτό ακούγεται σαν tie tux. Πρόσεξα ότι και τα αυτιά του είναι πλαδαρά ακριβώς σαν τα πόδια του Jarrad. Μετά ο Mike..... ω Θεέ μου είναι τόσο ενοχλητικός! Δεν υπάρχει στιγμή που να μην είναι ενοχλητικός. Χρειάζεται να κάνει ένα κούρεμα που να μην είναι χιλίων χρονών."
Βασικά αυτά ήταν τα κουτσομπολιά μου. Όλα σε μια παράγραφο είπα περισσότερες βλακείες από ότι όλο το σύμπαν, χωρίς να με διακόψει κανείς που είναι ακόμα καλύτερο. Απλά έκανε την αίσθηση να διαρκέσει.... Αλλά μόλις ξύπνησα, συνάντησα μπροστά μου και τους τέσσερις τους με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος χλευάζοντας με επαναλαμβάνοντας τα λόγια μου. Ένιωσα κάπως άσχημα, τουλάχιστον έμαθα πως από τώρα και στο εξής δεν πρέπει να λέω τίποτα στον Aidan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Genç KurguΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...