Κεφάλαιο 14 - Jasmine

7K 501 9
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ω Θεέ μου, ακούσατε για τον χορό που θα γίνει? Δεν με νοιάζει αν όλα τα μέλη συμμοριών θα είναι εκεί, ας επικεντρωθούμε στο γεγονός ότι θα ντυθούμε ωραία και θα φάμε!" αναφώνησε η Amalia χτυπώντας παλαμάκια, την κοίταξα με υψωμένο το φρύδι και ανασήκωσε τους ώμους της χαμογελώντας. "Ο Jarrad μου ζήτησε να τον συνοδεύσω, μου πρόσφερε τα αγαπημένα μου σοκολατάκια και τριαντάφυλλα!" Τον αγαπάει πραγματικά πολύ.

H Emberly γκρίνιαξε και την κοιτάξαμε όλες, δεν ήταν και πολύ χαρούμενη αυτή την βδομάδα. Δεν συμμετείχε σε τίποτα, δεν μιλούσε ούτε σε εμάς πολύ και ήταν πολύ θλιμμένη. Και όλα αυτά εξαιτίας του Titus. Δεν έχουν μιλήσει καθόλου, απλά έριχναν κλεφτές ματιές ο ένας στον άλλον, μερικές φορές με νοσταλγία και άλλες θυμωμένες.

"Όχι, δεν άκουσα τίποτα," η Cadence ανασήκωσε τους ώμους της, και συμφωνήσαμε όλες με την Cadence εκτός από την Amalia και την Emberly. "Emberly σταμάτα να γκρινιάζεις και απλά πήγαινε μίλα στον Titus!" Η Cadence είπε ξεφυσώντας αρπάζοντας τον καρπό της αδερφής της. Μοιάζει να ντρέπεται με την ιδέα που εισηγήθηκε η Cadence και κούνησε το κεφάλι της φοβισμένη.

"Δεν είναι πάντα δουλειά των αγοριών αυτό ξέρεις?" είπε η Nova κοιτώντας την. "Βάλε στην άκρη την υπηρηφάνεια σου και πήγαινε να μιλήσεις στον μελλοντικό εραστή σου!" αναφώνησε η Nova με πάθος. Η Emberly αναστέναξε και πέρασε το μαυρισμένο χέρι της μέσα από τα καστανά της μαλλιά ηττημένη.

"Ωραία!" Αναφώνησε και στάθηκε όρθια. Ο Titus μιλά με τον Valentino και ο Chris βρίσκεται στην άλλη άκρη του δωματίου. Πήγαμε όλες πιο κοντά για να μπορούμε να ακούμε τι θα λένε. Η Emberly σταμάτησε λίγο παράμερα, σάμπως και ο Titus θα το αισθανθεί ότι είναι εκεί. Το κεφάλι του γύρισε προς την μεριά που στέκεται και κάτι έλαμψε στα μάτια του, αλλά δεν μπορώ να το ερμηνεύσω ακριβώς. Επειδή δεν μπορείς να διαβάσεις τα συναισθήματα κάποιου μέσα από τα μάτια του! Αλλά μπορώ να γίνω μάντισσα μερικές φορές. "Titus," ψιθύρισε, η σιγουριά που είχε πριν εξαφανίστηκε και κοίταζε νευρικά οπουδήποτε αλλού εκτός από αυτόν.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Where stories live. Discover now