8.Bölüm - İnce Çizgi

1.3K 184 216
                                    

Merhaba arkadaşlar! Yine yeni yeniden, yepyeni bir bölümle karşınızdayım! :) 

Umarım bölümü beğenirsiniz ve lütfen emeğe saygı açısından beğen butonuna ufak bir dokunuşta bulunmayı unutmayın. Sizleri seviyorum, bölüm sonunda görüşmek üzere! 

Yorumlarınızı bekliyorum. :*

İyi okumalar!

*

"İyi akşamlar kızlar."

Lale film bittikten sonra ayaklanmış, kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı. Lale'ye tebessüm ederek, "Sana da Lale'cim," diyerek başımı salladım.

Kızlar da iyi akşamlar diledikten sonra Lale'nin arkasından odanın kapısını kapatarak kızlara döndüm.

Bence uzun zamandır kendisini böyle iyi hissetmemişti. Onu gülümserken görmek bana da kendimi iyi hissettirmişti..

Kızların bana bakarak gülümsediklerini fark ettiğimde, "Ne?" diye kaşlarımı havaya kaldırdım.

"Çok fazla iyi kalplisin," diyen Doğa'yı Damla da onaylayarak, "Gerçekten, çok iyisin," diye ekledi.

"Yaptığın çok güzel bir şeydi."

"Ne alakası var iyilikle? Yapılması gereken buydu. Ben sadece önceden bu kadar dışlandığını ve yalnız kaldığını fark etmemiştim. Hadi ortalığı toplayalım," dediğimde Doğa gözlerini devirdi.

"Tabii biraz da duygusal olsan, duygu özürlü olmasan daha da iyi olacak."

"Ne? Ben mi?"

Damla da Doğa'yı onayladı, "Evet sen."

Elimdeki yastığı ona fırlattım.

"Sen çok konuşmaya başladın hanımefendi."

"Bu konuda ne yapacaksın peki?"

Sırıttı.

"İşte bunu."

Sonra hararetli bir yastık savaşı  başladı. Tam ben Duygu'ya vurmuştum ki mor bir yastık yüzümde patladı.

"Doğa!"

Doğa gülmekten yere düştü. Elleri karnında hâlâ gülüyodu. Sırıttım.

En sonunda yorulup bıraktığımızda saat epey geç olmuştu.

"Biz artık gidelim. Uykum geldi benim. Hadi Doğa."

"Bence de. Daha duş alacağım."

Duygu'nun yanına gidip elini tuttum ve havaya kaldırdım.

"Biz artık gidelim aşkım. Yapacak işlerimiz var."

Kirpiklerimi kırpıştırdım. Duygu'da beni takip etti.

"Kesinlikle birtanem. Hem daha duş alacağım!"

Tam ağzımı açmıştım ki Doğa yerdeki kırmızı yastığı suratıma fırlattı.

"Hemen dalgaya alın."

Duygu, "Hadi hadi, defolun. Çifte kumrular sizi," dediğinde, Doğa da tripcan bir ifade ile "Defolduk." dedikten sonra Damla'nın koluna girerek onu adeta sürüklemeye başladı.

Onlar gittikten sonra biz de önce odayı toparladık. Dolabıma gidip lacivert ipek pijamalarımı giydim. Ne? Ben ipeği severim. Kaliteyi yükseltip, bedenimize verdiğimiz önemi artırmalıyız diye düşünüyorum. Kafamdan kendime bir high five çaktım ve gülümsedim.

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin