Biz Geliyoruuzzz!

296 42 45
                                    

Merhaba herkese..

Çok uzun bir zamandır yoktum, değil mi? Elbette her şeyin bir sebebi var.

Çok ayrıntıya girmeden diyeceğim şu ki, özel hayatımdaki bir takım fiziksel ve psikolojik karışıklıklar bu kadar ara vermemde büyük etken ancak birinci sebep değil.

Birinci sebep ne mi? Açıklayayım hemen. :)

Birinci sebep, elbette hikayedeki okunma oranı ile, beğeni ve yorum oranının zıtlığıydı.

Ben burada her bölümden önce defalarca açıklama yaptım. Bazı konularda mütevazi olunamayacağını düşünüyorum arkadaşlar ve bu yüzden de bu hikayenin daha fazlasını hak ettiğini düşünüyorum. Eksiklikler yok mudur? Vardır elbet fark edemediğim şekilde, bunları da söyler, belirtirseniz düzeltilir. Fakat ben buraya bölümleri koymadan önce en ufak bir hata bile kalmasın diye ince ince okuyup her kelimeyi, cümleyi düzeltiyorum. Kurguyu muhteşem hale getirmek için sürekli düşünüyorum, bölümleri uzuuun uzun yazıyorum.

Bunlar hep bir emektir, değil mi? Normal olarak insan emeklerinin boşa gittiğini hissettiğinde üzülür. Aynı şekilde yazarlar olarak bunu biz de hissediyoruz.

Sizler bölüm gelmediğinde üzülüp huzursuz oluyorsanız, biz de yorum ve beğenilere bakıyoruz. Ben hak etmediğim hiçbir şeyi istemedim. Sadece dedim ki, okuyanlar emeğe saygı gösterip beğensin. Gün geçtikçe bu oran artacağına üstelik bir de düşüş gösterdi.

Bizler kendi özel hayatımızdaki birçok şeyi kenara koyarak hem kendimiz eğlenmek hem de sizlerle ortak bir platformda buluşup tanışmak, sizleri de eğlendirmek için zamanımızdan verip giriyoruz buraya, yazıyoruz..

Karşılığında çok bir şey istemiyoruz ama değil mi?

Bir tuşa basmak bu kadar zor olmasa gerek..

Fakat oluyor.

Her neyse, olan oldu artık. Sonuç olarak, ben de madem böyle oluyor, demek ki o kadar da istenilmiyor okunmak diye düşünerek ara vermeyi seçtim. Hatta önce dedim ki bir süre bekleyeyim acaba nasıl bir geri dönüşüm alacağım. Pek bir değişim olmadı.

Taa ki son zamanlara kadar. Sadık olan birkaç okuyucum bana dönüş yaparak Deniz'i, Azra'yı, Damla, Mert, Yağız, Doğa, Duygu'yu ve daha diğer birçok karakteri özlediklerini söyleyince, ben de her şeyi boş verip sadık olan birkaç okuyucum da olsa devam etmeye karar verdim.

Bunun için özellikle @halde123 ve @plufersolweh isimli arkadaşlara çok teşekkürler. Desteğinizi bir hayli hissettirdiğiniz için ve önerilerinizden dolayı minettarım. :)

Bizim çocukları ben de çok özledim üstelik. :)

Diyeceğim o ki, bölümleri baştan okuyup çeşitli düzenlemelerden geçirdikten sonra, yeniden başlıyoruz, hazır mısınız? Düzenlemeler ardından yazmaya başlayacağım hemen.

Bizimle olanlar ve devam edenlere teşekkürler, bu bizim hikayemiz arkadaşlar.. :)

Olmayanlar için sözüm yok, herkesin tercih yapma hakkı var. Herkesin canı sağ olsun.

NOT: Bu arada birkaç okuyucumun uyarısı ve önerisi üzerine, bölümlere artık beğeni ve yorum sınırlaması getirmeye karar verdim, haberiniz olsun. Belli ki zorlamadan olmuyor bazı şeyler.. :)

Sağlıcakla kalın, yeni dönemde görüşmek üzere o halde! :)

Sağlıcakla kalın, yeni dönemde görüşmek üzere o halde! :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cadılara hazır mısınız? 😎

☆ Cadılarla ilgili fikirlerinizi alalım bakalım buraya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cadılarla ilgili fikirlerinizi alalım bakalım buraya..? :))

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin