30.Bölüm - Mesafe

1.1K 93 585
                                    

Merhabalar!

Nasılsınız bakalım Ay Işığı ailesi? Umarım herkes iyidir. :)

Sözü çok uzatmayacağım, burada bizimle olduğunuz, hikayemizi beğendiğiniz ve desteklediğiniz için çooook teşekkür ediyorum sizlere. İyi ki buradasınız, biz hep birlikte güzeliz!

Sizlerin fikir ve düşünceleri benim için çok önemli arkadaşlar. Kişilere ve olaylara bakış açılarınız, konuyla ilgili düşünceleriniz benim de sizlerin bakış açısını algılamamda çok etkili, üstelik hep birlikte götürüyoruz bu hikayeyi unutmayın, bu nedenle olabildiğince çok fikir, yorum bir yazar olarak hakkım diye düşünüyorum. :)

LÜTFEN SATIR İÇİ YORUM YAPIN ARKADAŞLAR. AKLINIZA GELEN HER ŞEYİ BİLMEK İSTİYORUM. :)

Haydi o zaman, bakalım bizim çılgınlar bu defa neler yapacaklar!

İyi okumalar, bölüm sonunda görüşmek üzereeeee.

*

Deniz:

Azra, onun için özel olarak hazırlayıp onu içerisine çektiğim rüyada ortaya çıktığında, onu gördüğüm her an olduğu gibi kalbim bir vuruşunu atladı ve gülümseyişim gözlerime kadar ulaştı. Bunu biliyordum çünkü onu gördüğüm her an içimde bahar çiçeklerinin açtığını hissediyordum.

Azra yatak pijamalarıyla az ötede şaşkınca etrafına bakarken, yavaş adımlarla ona doğru yürüdüm. Gözleri hayranlıkla etrafına bakınırken, bir pijamanın bir insana nasıl bu kadar yakıştığını düşünüyordum. Gözleri beni fark ettiğinde gülümseyerek yerinde zıplamaya başladı.

"Deniz!! Burası muhteşem! İnanamıyorum, şunlara bak!"

Elleriyle etrafı, çiçeklerle kaplı ağaçlar ile donanmış yolu gösterince kahkaha attım.

Elleriyle etrafı, çiçeklerle kaplı ağaçlar ile donanmış yolu gösterince kahkaha attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Biliyorum tatlım, o yüzden getirdim seni buraya."

Yanına vardığımda minik bir kız çocuğunu zapt etmeye çalıştığımı hissederek, kıpır kıpır yerinde duramayan bu kızı nazikçe kollarımın arasına almaya çalıştım ve hafifçe sarıldım. Kollarımın arasında bir müddet daha kıpır kıpır hareket etse de az sonra durup kollarını bana doladı ve başını omzuma bıraktı.

"Rüyaların bu kadar gerçekçi hissettirmesine hiç alışamayacağım sanırım.." diye mırıldandığında sesinin boğukluğu beni gülümsetmişti. Ondan hayal bile edemeyeceğim kadar etkilendiğimin farkındaydım ancak onu kollarıma aldığım her seferinde bakışlarının, vücut dilinin ve ses tonunun uğradığı değişim beni bir hayli mutlu ediyordu. Onun da benden etkilendiğini bilmek şimdiye kadar hiç yaşamadığım bir şekilde başımı döndürüyordu.

Yapacak çok şeyimiz ve ona göstermek istediğim bir hayli yer olduğundan az sonra onu şakağından öperek geriye çekildim. Yüzüne baktığımda az önce manzaradan kendini alamayan Azra'nın şimdi onların hepsini bırakmış, hayran bakışlarla yüzümü incelediğini gördüm ve ne yalan söyleyeyim bu, göğsümün kabarmasına sebep oldu.

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin