33.Bölüm - Arkış Er Diyarına Doğru..

639 76 303
                                    

Merhabalar!

Uzun bir aradan sonra nihayet karşınızdayım. 😄

Ben sizlerle yeniden buluşacak olmamıza çok heyecanlıyım, ya siz?

Özlediniz mi bizimkileri?

Hadi bakalım o zaman, başlayalım!

Upuzuuuuun bir bölüm oldu, uzun bir aradan sonra da bunu hak ediyorduk bence ha? 😉

NOT: Beğeniler artık bir önceki bölümün beğenilerinden fazla olmayana kadar bölüm yayımlamayacağım. Okunma sayısı ve beğeni sayısı arasındaki uçurumun farkındasınızdır sanırım... Ve bol yorum da tabii. :)

İyi okumalar dilerim! 🤗

*

Huysuz ihtiyarlar gibi surat asıp araba camından dışarıyı süzmekten sıkıldığım için, ne olur ne olmaz diyerek çantama koymuş olduğum kitabımı çıkarıp okumaya karar verdim. Herkes kendi çapında takıldığından ve Deniz'le de konuşmak istemediğimden -konuşamadığımdan- an itibariyle yapacak bir işim yoktu ve biraz kitap okuyup kendime gelebileceğimi düşündüm.

Kalmış olduğum sayfayı açıp, tam okumaya başlayacakken Deniz'in sesiyle gözlerimi süratle tam karşıya çevirdim.

"'Tutulma' demek??"

Okuduğum kitaba atıfta bulunduğunu anlayınca parmağımı araya koyarak kapağı kapatıp dik dik Deniz'e baktım.

"Evet, ne var, okuyamaz mıyım?"

Deniz 'bilmem' dercesine dudaklarını büktükten sonra beni cevapladı.

"Tabii ki okuyabilirsin, şaşırdım yalnızca. İzlemedin mi yoksa?"

"Tabii ki izledim. Filmlerini izlediğim kitapları okumayı seviyorum sadece."

"Daha önce okumadın mı?"

"Hayır."

Kısa bir es verdikten sonra tam kitaba dönecekken yeniden sesini duydum. Bana okutmaya niyeti yoktu anlaşılan.

"Sen de 'team Edward'cı mısın yoksa?"

Yüzümde oluşan 'Ne saçmalıyorsun sen?' ifadesiyle birlikte cevapladım, "O da ne?"

"Hani kızlar ayrılıyor ya 'team Edward' veya 'team Jacop' diye. Sen hangi taraftasın diye sordum."

Şu an ne kadar boş konuştuğunun farkında mıydı acaba?

"Sen bunları nereden biliyorsun ki?"

"O kadar ünlü bir seriyi bilmeyen mi var? Hem bu.. kızların en sevdiği konulardan biri," diyerek o her zamanki çapkın bakışlarından bir tanesini fırlatınca kaşlarımın otomatik olarak çatılmasına engel olamadım.

"Tabii, sormam bile hata değil mi? Tahmin etmem gerekirdi. Heeeeeer şey kızlarla ilgilidir eğer konu sensen!"

Deniz öfkeli çıkan ses tonuma aldırmamış görünüyordu. Tıpkı son zamanlarda sürekli yaptığı gibi! Onunla konuşmama kararımı neden her seferinde bozuyordum sanki?! Altta kalamıyordum, ne yapayım?

"Alışırsın zamanla merak etme. Eee, soruma cevap vermedin?"

"Tabii ki kimseyi tutmuyorum! Her karakter kendine özel bence!"

"Vay, işte bu şaşırtıcı. İlk defa böyle değişik bir yorum duydum."

"Daha çok şaşırırsınız Deniz Bey. Sizin tanıdığınız kızlara benzemem ben. Bunu şimdiye kadar anlamadıysan senin sorunun!"

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin