sebelum itu author nak minta maaf sangat2 kalau author lambat sangat nak update cerita. kebelakangan author sangat sibuk nak study untuk exam akhir tahun.. so author akan cuba cari masa untuk update lebih banyak lagi. Amaran terdapat kata-kata kesat didalam..
baju nia dikoyakkan. nia berundur kebelakang perempuan itu meninggalkannya dengan kedua-dua orang suruhannya.
"jangan dekat!" jerit nia rasa takut mulai memenuhi hatinya.traumanya seperti berulang kembali.
badannya mengeletar dengan kuat. jantung berdegup dengan laju dia kelihatan hendak menangis.
kedua-dua orang suruhan perempuan itu mendekatinya. nia berundur kebelakang tetapi langkahnya terhenti apabila dibelakangnya adalah dinding.
"siapa dulu?" soal lelaki botak sambil memandang kawannya yang kelihatan bersemangat.
kawannya ketawa "threesomelah! mesti muat"nia yang mendengarnya terkejut.
"aku nak pussy dia.."
apabila nia mendengarnya dia terus menendang perut lelaki botak itu.
"argh!!" lelaki itu mengerang kesakitan.
pap!!
satu tamparan terus hinggap dipipi nia. nia ditampar oleh lelaki botak itu dengan kuat.
rasa sakit dan perit boleh dirasanya.
"berani kau tendang aku!"ujarnya dengan perasaan marah, satu dengusan kasar dilepaskan.tangan nia dipegang dengan kasar dan terus dicampak kelantai. badan nia semakin lemah dia cuba untuk berdiri tetapi gagal disebabkan kakinya yang terseliuh, ia membantutkan pergerakan nia.
lelaki botak itu ketawa matanya tidak lepas dari badan nia, bajunya telah koyak boleh kelihatan 'singlet' putih yang dipakainya.
nia menutup badannya dengan kedua-dua tangan.
lelaki botak itu membuka tali pinggangnya.
'jangan!ayah jangan buat nia macam ni!!' memori masa silam datang menerpa dibenaknya.
'ayah!'
bam!!
pintu keluar ditendang dengan kuat. kelihatan wade dengan kemeja hitam yang tersarung kemas dibadannya masuk kedalam.
wajahnya kelihatan dingin lebih dingin dari sebelumnya. dengan aura gelap yang memenuhi dirinya hingga membuatkan kedua-dua lelaki itu gerun melihatnya.
wade memandang nia mata mereka bertembung, pandanganya sukar ditafsir ketika. dia beralih pula kepada kedua-dua lelaki itu, pandangannya terus berubah ia mencerlung dengan tajam seperti pisau belati.
mata birunya kelihatan mengelap,apabila melihat nia diperlakukan begitu rasa marah mengunung dengan tinggi.
"aku nak tanya kamu berdua siapa yang upah kamu untuk buat begini?"soalnya dengan nada yang mendatar. dia kelihatan tenang berhadapan dengan kedua-dua lelaki bengis.
"ber..berani kau"lelaki itu tidak menjawab malah dia menyerang wade, wade mengelak apabila lelaki itu hendak menumbuknya.
dengan pantas wade memegang tangannya dan terus mengunci dari belakang.
tangannya kemasnya memegang lengan dan bahunya.
prakk!!
"argh!!"
boleh kedengaran tulang patah apabila wade memulas tangannya. wade memulaskan lagi "argh!!!berhenti!!!" lelaki itu mengerang kesakitan.
wajah wade tidak berperasaan didalam kepalanya dia hanya nak bunuh mereka berdua. dia tidak kisah kalau mereka mati sebab dia sangat benci apabila 'hak milik dia' disentuh.
apabila melihat kawannya mengerang kesakitan lelaki botak itu terus mengeluarkan pisau.dia mengacuhkan kearah wade dengan tangan yang terketar-ketar, wade memandangnya. lelaki yang dipegangnya terus dicampak ketepi seperti sampah. lelaki botak itu terus menyerangnya dengan sebilah pisau ditangannya.
lelaki botak itu kelihatan takut tidak semena-mena nia ditarik lelaki itu mendekatkan pisau itu dilehernya. jantung nia berdegup dengan laju, tangan kanan lelaki itu tengah memegang bahunya agar dia tidak melarikan diri. dia mencengkam bahu nia dengan kuat nia mengerut wajahnya.
nia kelihatan takut dia tahu kalau dia bergerak sedikit sahaja pisau yang tajam itu akan terus kena dengan lehernya.
"cubalah"wade bersuara, lelaki botak itu kelihatan teragak-agak. "kalau setitis darah keluar aku akan pastikan kau mati dengan penuh dengan ketakutan"ugut wade.
meremang buluh romah lelaki botak itu apabila mendengarnya. dia tahu lelaki didepannya sekarang tidak boleh dibawa main-main. sekali dia tersilap langkah melayang nyawanya terus, apabila melihat keadaan kawannya dia bertambah takut.
dia terlentang sambil memegang tangannya yang dipatahkan. dia menyesal sangat menyesal kerana menganggu gadis ini.
tangan nia terus ditarik secara mengejut, lelaki itu terkejut dari lamunannya.
bukk!!
satu tumbukan kena tepat pada wajahnya. rasa sakit boleh dirasanya,wade melindungi nia yang berada dibelakangnya.
pisau lelaki itu terus dirampas oleh wade dengan pantas. hidung lelaki botak itu telah patah, dia memegangnya sambil mengerang kesakitan.
"argh!"
supp!!
satu tikaman hingga perut lelaki botak itu. matanya terbuntang wade kelihatan tengah memegang bahu kirinya dengan tangan kanan memegang pisau yang tertusuk diperutnya.
wajah wade kelihatan tenang seperti dia telah biasa melakukannya.
nia yang berada dibelakang menekup mulut apabila melihat kejadian malang didepannya.
"aku akan lenyapkan sesiapa saja yang sentuh hak milik aku"bisiknya satu senyuman terukir diwajah sebelum dia menarik pisau itu.
YOU ARE READING
Obsesi Cinta
Romance"ya..saya memang tamak terutamanya dengan apa yang milik saya"kata Wade sambil tersenyum kepadanya..."a..apa maksud awak??"soal nia dengan takut apabila melihat pisau yang dipegangnya penuh dengan darah, lututnya terasa lemah Dan badannya terasa kak...