Dankwoord plus nawoord

1.6K 159 541
                                    

Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor het lezen van dit verhaal. 

Het betekent heel veel voor me dat Hell on earth al zoveel lezers behaald heeft. Het gaat ondertussen al naar de 80.000! Ik had nooit zoveel lezers verwacht! In het begin van dit verhaal, zeker tot hoofdstuk twintig of zo, had het lang nog niet zoveel reacties en votes. En kijk nu :)

Jullie vragen jullie waarschijnlijk af, waarom ik Hellen heb laten sterven?! Wel, het leven is zoals het is. Het zit vol onverwachte dingen en soms gebeuren er zulke dingen. Het leek me niet realistisch dat Hellen dit overleefde. Dit is geen sprookjes verhaal. Toch vind ik dit een goed einde. Ik bedoel, ze wordt herenigd met haar familie :)

Omdat ik niet veel vragen binnen kreeg voor een Q&A, heb ik wat vragen voor jullie. 

1. Hoe vonden jullie dit boek? 

2. WIe is jullie lievelingspersonage en waarom?

3. Wat is je favoriete moment uit het hele boek?

4. Wat sprak je zo aan aan dit verhaal om het te beginnen lezen?

5. Dit is een domme vraag, maar ik ga het jullie toch stellen, hoeveel op tien geven jullie dit boek?

6. Vinden jullie dat dit boek kans maakt om uitgegeven te worden en zou je het willen kopen?

7. Hoe vonden jullie het laatste hoofdstuk en het einde? 

8. Willen jullie een deel twee?

9. Hoort dit boek bij jullie top drie boeken?

10. Hebben jullie gehuild bij het laatste hoofdstuk? Het zou een compliment zijn als het zo was, omdat het heel moeilijk is om zoveel emoties bij een lezer op te roepen :)

11. Hebben jullie vaak naar de music video's geluisterd dat bij multi media stond? 

Dit waren de vragen en je zou me een plezier doen als je ze beantwoordt! :)

Maar jullie zijn geweldig en fantastisch en geweldig :D I love you guys en ik hoop dat jullie van dit verhaal genoten hebben! 

Hell on earthWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu