Sobota, 19.října, Swindon, 19:38
,,Brambůrky?" kontroloval nákupní seznam Danny.
,,Máme," přikývl Casper a hodil velkou náruč balíčků do košíku. ,, I pop corn?"
,,Jo," přikývl Casper a Dan mžoural na kus papíru.
,,Caspere, já to nemůžu přečíst." postěžoval si Dan a vrazil mu do ruky seznam.
,,Takže," pokračoval v kontrole narychlo naspaného seznamu od Jasona, který zatím připravoval Casperův dům na 'Párty roku' jak to Casper nazval. ,,Ale k čertu s tím!"
Zmačkal ten ubohý kus papíru a hodil ho za sebe.
,,Chlast, pánové. Ten zkontrolujte, že tam je." přikázal Casper a zajel s košíkem do regálu s alkoholem.
,,Kolik mám vzít toho piva?" držel bezradně basu piva Daniel.
,,Super," vzal od něj náklad Casper a hodil ho do zpod košíku. ,,Tak ještě dvě."
Dan na něj trošku vytřeštil oči, ale Casper ho jen očním kontaktem popohnal a tak Danovi nezbývalo nic jiného než poslechnout.
,,Wille!" křikl.
,,Ano," vykoukl jsou zpoza rohu kde jsem zoufale vybíral z výčtu tvrdého alkoholu.
,,Tequilu, vodku, rum a whiskey." poručil a nakládal do košíku dvě plata Coca Coly. ,,Víš co, vezmi oboje radši dvakrát."
Váhavě jsem to všechno vložil do košíku a mírně se začal děsit naší návštěvy u pokladny.
,,Caspere," vyměnili jsme si s Danem pohled, když jsme začínali vykládat nákup na pás a postarší dáma za pokladnou na nás dost divně koukala. ,,Kolik lidí má vlastně přijít?"
,,Já nevím," pokrčil rameny a vytahoval ze zadní kapsy tmavých džínsů peněženku. ,,Ale určitě hodně."
,,Váš průkaz, mladý muži." zavrčela dáma u pokladny s příšerně svítivě růžovou rtěnkou a dlouhými nehty ve stejné barvě.
,,Vypadám, že mi je 12?" zvedl pobaveně obočí Casper a hledal v peněžence svůj průkaz.
,,Ne," prskla ta Cruela, co určitě před chvílí spořádala všech 101 dalmatinů. Zkontrolovala Casperovi občanku a zase mu ji nerudně vrátila do ruky s žádostí o platbu.
,,A tohle platí kdo?" díval se trošku zděšeně na účet Dan.
,,Tátova kreditka." usmál se samolibě Casper a zaplatil, zatím co jsme s Danem skládali věci zpět do košíku.
Tlačili jsme košík poloprázdným obchodem až k autu. Casper za chůze volal s Jasonem a domlouvali se na donášce pizzy.
,,Fajn," opřel se o kapotu Casper a my jak blbci zatím nakládaly do toho jeho mrňavýho sporťáku nákup.
,,Nechceš nám kurva pomoct?!" drkl jsem do něj, když dovolal.
,,Sorry," hodil do kufru jeden balíček brambůrek a šel si sednout do auta. Dan odvezl vozík a já si zatím přelezl dozadu hned vedle bas piv, které mě neuvěřitelně utiskovaly.
ČTEŠ
Ty a Já ze Swindon do Oxfordu
Teen FictionNikdy jsem nevěřila v lásku na první pohled. Do doby, než jsem se zahleděla do tvých očí. Do těch modrých očí barvy safíru. Přitahoval jsi mně jako magnet. Nevím, čím to bylo. Ale od těch dob jsem ti chtěla být tolik nablízku. Pokaždé když jsem dora...