Слуха...

185 9 0
                                    

Тъкмо се събудих и всички спяха освен Тео, който го нямаше. Помислих че може да е в банята или до кухнята. Реших да проверя  и отидох в кухнята а после се качих на 2 етаж да видя дали е в банята но го нямаше. Незнам може би вече се прибра  да се преоблече или има работа.
След като не го намерих реших да отида до стаята ми да се преоблека и тъкмо преди да вляза отвътре се чу някакъв шум. Лекичко отворих вратата и Тео беше в стаята ми.
Лина:Хей Тео защо си в моята стая? Какво правиш тук?
Тео: Не.... Аз просто.
Лина:Ти какво?-казах учудено.
Тео:Добре. Виж долу неможах да заспя. И реших да се кача някъде горе да видя дали има някакво легло. И просто незнам влезнах в твоята стая и съм заспал. А преди малко се чу шум защото паднах от леглото без да искам.
Лина:Ами добре но просто можеше да ме събудиш.
Тео: Да но ти спеше толкова ...-преди да довърши го попитах.
Лина:Толкова .........
Тео:Не просто не исках да те безпокоя. Безтуй си легнахме късно.-ми каза той. Беше много странен какво му става. Щеше да ми каже нещо но. Охх както и да е.
Лина: Ами добре. Виж аз ще се преобличам а после ще приготвям закуската за останалите ако не ти се спи може да ми помогнеш със
закуската.
Тео:Ааа добре а сега излизам за да се преобличаш. -каза и се зачерви.
Лина:Ъъъ да излез. -му казах аз и незнам защо и аз се зачервих. Както и да е. Облякох си черни къси панталонки и отгоре бял потник на червени карета. Слезнах долу а вече Тео е започнал със закуската.
Лина:Хей мирише божествено.
Тео: Амм да явно обичаш палачинки.
Лина:Естествено аз направо обожавам палачинки. А ти явно готвиш доста добре.
Тео: Може да се каже. -ми каза и пак се зачерви. Какво му става постоянно се зачервява като говори с мен.
Лина: Тео май не обичаш да се хвалиш защото целият си червен.
Тео:Така ли?-каза той и изсипа малко брашно отгоре ми.
Лина:Нооо. Е щом така.!.-и аз започнах да го цапам с брашното но вече се спряхме защото май останлите се събудиха.
Лина: Добре ще ти го върна после. А сега отивам при другите.
Тео:Добре но чакай първо да ти махнем брашното.-каза той после взе кърпичка и леко ми причисти лицето.
Аз отидох при другите които бяха будни и Мира ме попита.
Мира:Хей Лина знаеш ли къде е Тео?
Лина: Да в кухнята е. Приготвихме закуска. По точно той де но аз малко му....-и преди да довърша Тео дойде и каза:
Тео: И ми помогна.
Ние се наядохме и всички един по един  си тръгнаха за да се преобличата за училище. По късно аз и Лукас също тръгнахме. Тео не беше с нас защото отиде с Мира.
Лукас:Лина беше много яко вчера. Даже мисля че твоето пижамено парти беше най якото досега.
Лина: Наистина?
Лукас: Амии да. Беше върха.-каза той усмихвайки се.
Лина:Много се радвам.
Вече стигнахме училище и всички още като ни видят с Лукас ни се усмихва и т.н. Стигнахме класната стая и видяхме Тара, която се усмихна също.
Лукас:Какво правиш ти тук?
Тара:Вече уча тука.-каза странно, странно.
Лина: Защо всички ни се усмихват?
Макси:Хей приятели защо не ни казахте новината?
Лина:Чакай малко каква новина?
Британи:Че сте заедно естествено.
Ние с Лукас се спогледахме странно.
*в мислите на Лукас*
Оххх сега и това. Сигурен съм това е дело на Тара. Но сега пред нея казах че сме заедно как да обясня на другите че не сме.Тъкмо мислех какво да правя и...........

Истинската ми всъщностWhere stories live. Discover now