Лина
Събуждам се и виждам че в момента съм сгушена в Тео и спим върфу чин. Охххх сигурно НАШИТЕ приятели ни забравиха. Ще ги убия. Малко им остана. Реших да събудя Тео.
Лина: Ставай.
Тео: Хмхм.-мрънкаше той и отвори очи лека полека.
Лина: Хайде ставай Теооо.-казах и го целунах по бузата.
Тео: Охх навсякъде ме боли.
Лина: И мен. Ами така става като спиш върху чин.
Тео: Хаха да.-каза и се изправи.
Супер още е 6 часа сутринта. Звъним и най накрая решиха да ни вдигнат.
Разговор:
Лина: Джак идвай да отключваш бързо.
Джак: Разбрано принцесо.
Лина: Идвайте веднага.
Край.Джак и Лукас дойдоха да отключат и най накрая излезнахме. Решихме да се приберем за да се преоблечем че сме супер рошавите. Даа наистина излгеждаме смешно. Ама доста смешно.
Тъкмо се прибрах. И ми звънна телефона.
Лина: Алоо.
???: Здравей Лина аз съм. Катрина.
Лина: Защо ми звъниш?
Катрина: Но Лина ти си ми дъщеря.
Лина: Ти само смяташ така. Не съм ти никаква дъщеря.
Затворих телефона и влязох да се изкъпя.
След дългия душ се опрявих и си сложих това:И излезнах от вкъщи.
След училище
Всичко беше както винаги в училище. Минаха си часовете и решихме да отидем да се поразходим малко всички. Тоест аз Тео Джак Кейт Лукас и Ана. След дългата разходка с Тео отидохме на нашето място край водопада.
Тео: Миньончее.
Лина: Даааа.......-амм още не му измислих прякор.
Тео: Още не си ми измислила прякор.
Лина: Не всъщност ти отдавна имаш такъв ама вече си ми гадже и мисля че не целуваш всяко момиче Господин целувам всяко момиче което срещна.
Тео: Оххх да ама аз не съм такъв.-каза и ме целуна.-Аз си целувам само миньончето.
Лина: Ахамм.
Тео: Аа даа. Ами исках да ти подаря нещо.
Лина: Какво?
Тео: Ето товаа.-каза и изкара една кутийка с две гривни. Оооууууу прекрасни са.
Лина: Тееооо много са красиви.
Тео: Радвам се че ги хареса.
Помотахме се още и се прибрахме.
Отидохме у Тео защото още беше рано. Хем ще му помогна малко със задачите че не го бива много.
Тъкмо седнахме да учим и се звънна на вратата.
Тео: Аз ще отворя.
Лина: Мхмх. Добре.
Тео
Отидох да отворя вратата. Отворих я и кой да видя. На вратата стои Али.(най добрата ми приятелка)
Тео: Алии.
Али: Теооо.-каза и ме прегърна.
Поканих я вътре и започнахме да говорим.
Али: Тео много ми липсваше.
Тео: И ти на мен. Нали беше в Сидни.
Али: Ами нашите имат работа за около седмица тук и така.
Лина я нямаше но ето дойде тъкмо като Али ме прегърна.
Лина: Теоо.
Тео: Ааа Лина ела. Да ви запозная. Така това е Али една моя приятелка. А това е Лина новото ми гадже.
Лина: Али значи.
Али: Дааъъъъ приятно ми е Лина.
Лина
Оххх тази Али ми се струва странна. Само как накриво ме гледа. Сто на сто че е имало нещо между тях.
Лина: Амм Али ти нъде живееш?
Али: В Сидни. А ти явно някъде тука.
Лина: Аха. В съседната къща съм. Обаче съм от Америка.
Али: Ахаа.-каза и ме гледа пак с онзи странен поглед както и аз нея. Каква пък е тая да идва и буквално да ревнува Тео от мен. Той ми е гадже.
Тео: Ее аз сега идвам. Ще взема нещо за пиене.
Лина: Добрее.
Али: От къде ли Тео те е намерил.-си помрънка под носа.
Лина: Моля?
Али: Амм нищо.
Лина: Ахаа нищоо. За каква се мислиш?
Али: Но нищо не съм казала.-каза тя.
Лина: Напротив. Тиии.....
Тео: Върнах сее.
Тео ни подаде топлият шоколад с мляко и седна.
Тео: Е какво става?
Али: Амии Тео аз ще тръгвам защото мисля че на приятелката ти не и харесва да съм тука.-каза и последна Тео невинно.
Лина: Чакай какво? Но аз нищо не съм казала. Ти си тази която си мрънкаше под носа.
Тео: Лина спокойно.
След околко 20мин. разговор Али питаше за тоалетната и Тео отиде да и покаже къде е. А аз размишлявах. Тази Али си е гаднярка. Как само манипулира Тео. Буквално си е шматка. Ще отида да видя къде е Тео.
Качих се по стълбите нагоре. Напътих се към тоалетната но Али и Тео....... Те се целувахааа. Сърцето ми се сви като видях това. Ето затова мразя да слушам сърцето си.
Лина: Ттееоо.-заеквайки казах.
Той се отдръпна от Али.
Тео: Лина аз.... Виж наистина не съм виновен. Тя ме целуна.
Той ми говореше ама аз тръгнах надолу по стълбите.
Тео: Линааа.
Лина: Какво Тео. Виж много добре видях вие се целувахтее.
Тео: Не Линааа. Наистина тя.....
Докато бързах се подхлъзнах на стълбите и паднах долу.
Тео
Като показах къде се намира тоалетната Али изведнъж ме целуна. Аз веднага се отдръпнах от нея ама Лина ни е видяла. Докато ме избягваше тя падна от стълбитее.
Тео: Лина. Лина. Събуди се...
Тя не отворя очи. Охх заради мен тя е в това състояние. Викнах линейка и тръгнахме към болницата.
Вече чакам от половин час и най накрая лекарят излезе.
Тео: Тя нали е добре.
Докторът: Ами всъщност си е ударила доста силно главата и си наранила крака.
Тео: И това означава..
Докторът: Кракът и ще го гипсираме. И трябва доста да се грижите за нея.
Тео: Да разбира се. А може ли да я видя.
Докторът: Разбира се.
Влезнах при нея а тя спеше. Леко си отвори очите но не каза нищо.
VOUS LISEZ
Истинската ми всъщност
Roman pour AdolescentsКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.