Така вече самолета кацна и бях в Америка. Всъщност ми харесваше това място, но все пак бях намръщена. Нямаше как изведнъж да забравя за всичко.
___________Новата къща____________
Стигнах до новата ми къща, която беше огромна и щях да си живея сама. Беше на 2 етажа и беше прекрасна. Баща ми вече ме е записал в ново училище незнам какво ще правя дано се справя.
______________________________________
*След 2 дена*
Стигнах училище. Незнаех какво да правя реших да питам някого дали знае къде се намира стаята на 11В клас.
Тъкмо се качвах нагоре по стълбите и се блъснах в едно момче:
-Хей! Я внимавай къде ходиш!-ми каза учудено.
-Извинявай! Аз просто си гледах телефона. Съжалявам много!-му казах лекичко. Все пак не искам проблеми от 1 ден.
-Ти май си нова. Като те гледам незнаеш къде да ходиш. -ми каза той и се усмихна лекичко.
-Да. Днеска е 1 ми ден. Знаеш ли къде се намира стаята на 11В клас.?
Той само каза "да" и започна да върви а аз след него.
-Ето тук!
-Добре благодаря ти много.А между другото аз съм Лина. А ти си?
-Аз съм.......-преди да довърши отзад се чу момичешки глас който каза:
-Той е гаджето на момиче което
не иска да чува името му от твоята уста.
Тъкмо се обърнах и като щях да и отвърна и дойде още някакво момче.(който се казва Лукас)
Лукас:Хей какво става Тео. И коя си ти?
*в мислите ми*
Явно се казва Тео. Е това шях да фо разбера ако гажето му не беше ни прекъснала.Лина:Аз съм Лина. Приятно ми е. Аз съм новата ученичка на 11В клас. А ти си?
Тео:Това е Лукас. А аз съм Тео.
Мира(името на гаджето на Тео):Да, да добре сега трябва и да виждам всеки ден.-каза оттегчено и влезна в стаята като издърпа и Тео към стаята.
Лукас:Е приятно ми е Лина. Радвам се че си в нашия клас.-каза той и ми се усмихна.
Лина:Най добре да влизаме че май учителката идва.
Лукас: Да това е тя нека влезнем.Като влезнахме госпожата ми каза да стоя при нея, че да ме запознае с всички.
Г: Тка деца това е Лина. Нова е в училище. Искам да ви помоля да и помагате и да я разведете в училището по късно.
Всичкинме поздравиха. И госпожата ми каза да седна до Тео и премести Мира до някакво момче което все още не познавах.Вече се минаха 6 часа и реших да вървя към вкъщи по пътя чух да ми викат Лукас и Тео:
Лукас и Те: Хей изпакай ни
Лина: Какво става?-попитах аз
Тео: Искахме да ти предложим ако искаш де че можем да те разведем из града.
Лина: Маи съгласна съм става, но Тео гаджето ти да не се сърди.-след като казах така той запопна да се ухилва лекичко.
Лина: Какво?
Лукас:Спокойно Лина. Не е страшна каквато изглежда-минакза той.
Лина: Добте но аз трябва да се прибирам за да се преоблека първо.
Тео:Добре. А къде живееш?
Аз им обяснихи те започнаха да се хилят.
Лина:Хей какво става?
Лукас: Нищо просто сме съседи.
Тео: Да. Ние знаехме че ще се нанасят нови хора в тази къща обспе не знаехме че си ти.
Лина:Наистина? -казах аз и започнах да се смея.След 5 мин. бяхме у нас. Те ми показаха къщата си.
Лина: Е добре елате ако искате у нас да ви разведа из къщата.
Те се съгласиха и влезнахмв вътре.
Тео:Това място не беше така преди.
Лукас:Все едно че е друга къща мали така?
Лина: Сигурно баща ми се е погрижил за това.Започнах да ги развеждам из стаите и т.н.
*в мислите ми*
Мисля че харесвам Тео, но не съм сигурна. Оххх какво ми става все едно не видях злобното му гадже.*в мислите на Тео*
Лина е сладка. Мисля пе я харесвам, но няма как да стане все оак се познаве от половин ден а и си имам гадже.______________________________________
Вече беше късно. Тео и Лукас си тръгнаха. И реших да се кача в стаята си. В стаяти ми имаше огромен прозорец. Обаче заявесата беше затворена. Реших да я отворя и ................
YOU ARE READING
Истинската ми всъщност
Teen FictionКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.