Партито-изненада

153 10 0
                                    

Лампите светнаха и някой си сложи ръцете върху лицето ми и каза:
???: Познай кой е?
Лина: Ноо.: обърнах се и видях Джак- Аз не мога да повярвам Джак . Ти си тук в Америка.
Джак: Честит рожден ден принцесо-ми каза той и ме гушна.
И изведнъж всички се показаха и в един глас ми честитиха рождения ден. Навсякъде беше украсено със сини балони (любимият ми цвят). Имаше огромен надпис Честит рожден ден на принцесата.
Лина: Джак ти кога дойде?- за малко да се разплача като го гледам.
Джак: Ами дойдох си вчера. И организирах всичко това.
Лина: Нямаш си и на идея колко ама колко много ми липсваше.-казах аз и пак го прегърнах.
Джак: Знам какво ти е било на предишните рожденни дни и за това исках този път да е специално  за моята принцеса.
Лина: Само твоята принцеса съм си. Защото само ти си достоен да ми бъдеш принца. -казах аз и му се усмихнах.
Другите също дойдоха.
Тео: Е честит рожден ден Лина.
Лукас: Честит рожден ден красавице.
Мира: Лукас така ли само ще честитиш рождения ден на гаджето си?-попита тя  за да намери пак с нещо да провали всичко.
Лукас: Амии просто чакам удобен момент за да я прегърна.-след тези думи ме прегърна и леко ме целуна по бузата.
Лина: Благодаря ви приятели но не разбирам вие как се срещнахте че и да ми организирате парти.
Джак: Амии. Като си дойдох реших да пиша на Лукас от Instagram. И той се съгласи да ми помогне както и Тео. Просто аз организирах всичкото а те се погрижиха за гостите и т.н.
Ние си говорехме а партито беше невероятно. Реших да излезна на терасата малко. Гледката беше супер. И се чуха стъпки след момент Тео беше дошъл.
Тео: Хей защо си тук?
Лина: Ами исках малко чист въздух.
Тео: Лина преди малко пропуснах да ти кажа. Страшно си красива. - каза той а аз се усмихнах и почервенях леко.
Лина: Аммм мерси. То Кейт ми каза че сме на някакво парти и ме разгласи пък от къде да знам че сме на парти за рождения ми ден.
Тео се доближи леко до мен и ме целуна. А аз веднага се отдръпнах.
Лина: Но тии?!
Тео: Лина виж такова....  Аз ......- преди да завърши аз си тръгнах. Но той защо ме целуна. Оххх животът ми е толкова сложен. Не мога да повярвам. Слезнах долу а Джак ми каза че е време за торта. Лампите изгаснаха и донесоха огромна торта. Все пак ставах на 17. Ама тортата наистина беше огромна.

 Всички започнаха да броят от 1 до 17

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Всички започнаха да броят от 1 до 17.
А аз си пожелах желание и духнах свещите. Всички започнаха да пляскат. И аз прегърнах първо Джак а после Лукас.
Най накрая купона свърши и всички започнах да си тръгват. Най накрая останахме аз Лукас и Джак.
Джак: Еха не мога да повярвам моята принцеса си има гадже.-каза и погледна към мен и Лукас.
Лина: Я стига. Недей да ме ядосваш.
Лукас: Ние сме си много добри приятели.
Джак: Да да ОК. Аз само се шегувам.
Лукас: Ами добре е тогава и аз вече да се прибирам. Лина ти какво ще правиш?
Лина: Ами мисля да си остана малко с Джак..
Лукас: Е добре аз си тръгвам.-каза той и си тръгна. А ние с Джак слезнахме долу покрай басейна и си топнахме краката вътре.
Аз се замислих пак за случилото се с Тео. И Джак ме прекъсна.
Джак: Хеййй принцесата. Тук ли си?
Лина: Аа естествено. Слушам те.
Джак: Добре щом казваш.
Лина: Джак много те обичам. - казах изведнъж.- Толкова много че  няма думи да ти обясня колко много.
Джак: Еее значи аз не чак толкова.- каза той и започна да се смее.
Лина: Но чакай малко от кога вие имате имение тук.
Джак: Амм то отдавна. Хареса ли ти изненадата ми?
Лина: Ти шегуваш ли се? Шях да припадна като видях всичко и теб.
Добре стига за мен толкова разказвай ти. Как е при теб.
Джак: Пълна грешка с Миа. - каза изведнъж.
Лина: Ами да тя си е такава. Всъщност трябва да ти призная нещо.
Джак: Каквоо.....- каза любопитно.
Лина: Ами аз такова. Преди може да се каже. Ама не  много. Тоест.....
Джак: Линааа слушам.
Лина: Добре де падах си по теб.-казах и се зачервих.
Джак: Чакай какво каза..
Лина: Стига ама не ме карай да повтарям.- ядосах се леко.
Джак: Не просто ми е странно. И кога ме харесваше?
Лина: Преди да замина щях да ти кажа  но ти вече харесваше Миа.
Джак: А сега?
Лина: Какво сега?
Джак: Кой харесваш?
Лина: Нн...никой? Защо питаш?
Джак: Я стига видях как Тео те целуна.
Лина: Но .....Не виж той ме целуна. Не аз него и не не го харесвам . Особенно след днеска изобщо не го понасям.
Джак: Ама той със сигурност те харесва.
Лина: Неее има си гадже. То безтуй както и аз си имам.- казах аз и започнах да се смея и изведнъж.........





Истинската ми всъщностWhere stories live. Discover now