Неочакваният гост

206 13 1
                                    

И изведнъж някой гушна Лукас. А тя беше Тара.
Лукас:Но ти..-и преди да завърши изречението си Тара го целуна.
Лина:Хей какво става?
Тео:Лина това е бившето гадже на Лукас.
Лукас:Защо ме целуна Тара? От къде се появи изобщо?
Тара:Но аз си мислех, че съм ти липсвала!-каза тя невинно.
*в мислите на Лукас*
От къде изобщо се появи пък Тара. Какво да направя. Не искам да я виждам повече. Сетих се за нещо....

Лукас:  И да искаш няма как пак да сме заедно защото си имам вече гадже.- каза той и ме целуна.
Лина:Хейййй.......- но не успях да продължа защото Лукас ми направи знак  да млъкна.
А Тео само като видя че Лукас  ме целува му стана нещо. Незнам каква е причината обаче си тръгна. Като нинказа че му звъни Мира.
Тара:Но кога си намери гадже?-попита зачудено тя.
Лукас:Теб не те вълнува. Все пак ти беше тази която изчезна без да казваш нищо. А сега си върви моля
те!-след тези негови думи Тара си тръгна.
А аз още не можех да повярвам че Лукас ме целуна.
Лукас:Виж Лина много съжалявам, че те целунах обаче трябваше да се отърва от Тара. Наистина много съжалявам......
Лина: Ами беше доста странно да ме целуваш обаче това не че не ме накара да си помисля че ме харесваш.
Лукас: Не, не изобщо не те харесвам. Не всъщност не че не те харесвам де но просто си те харесвам като приятелка наистина.-каза той а аз го гушнах ПРИЯТЕЛСКИ.
Лина:Е добре обещай ми да сме си винаги приятели. Странно е че го казвам защото се познава ме от 2 3 дена но си те чувствам много близък.

*в мислите на Тео*
Не мога да повярвам че най добрият ми приятел целуна момичето което може би харесвам. Е нищо че той не знае обаче ми беше гадно да видя как се целуват. Мисля че Лукас наистина я харесва за това я целуна и се оправда на Тара.

*В училище.*
С Лукас стигнахме училище и видяхме Тео който слуша музика. Отидохме при него и той ни каза: Тео:Какво стана? Вече да не сте официално заедно?-ни каза той. Как можа да го каже изобщо?
Лина:Чакай малко ? За какво говориш?
Лукас:Да. Лина е права!
След това Тео си тръгна без да каже нищо.

*След училище*
Вече се прибирам към вкъщи и видях...............

Истинската ми всъщностDonde viven las historias. Descúbrelo ahora