След 1 година
Изведнъж усещам гадния звук от алармата и отварям очи. Само как ми се спи. Видях че Тео още спи и аз съм се сгушила в него. Вече всичко си е както преди. В момента сме в дървената къщичка. Това си е нашето място. Радвам се всичко вече е наред. Нямаме проблеми. А и да забравих да кажа че днеска ни е бала. Да точно така завършваме. А доколкото с какво ще се занимаваме, тоест къде ще продължим да учим аз съм приета в медицинският университет. А доколкото до Тео той още не е решил какво ще прави.
Ами има и още нещо. Нали помните Катрина Нюман-майка ми. Ами вече го приех това. Най накрая да съм с нормален живот. Макар и да не живея с нея вече си говоря с нея. Майката на Тео и мама се сдобриха и вече са си отново приятелки. Това е супер.Изведнъж усетих че Тео се е събудил.
Тео: Добро утро.-каза с лека усмивка.
Лина: Добро утроо. Хайде ставай че както винаги ще закъснеем.
Тео: Няма. Днеска ни е последен ден и бала е чак вечерта.
Лина: Вярно е обачее.
Тео: Охх това твоето "обаче".-каза и ми разроши косата която безтуй си беше разрошена.
Лина: Стига дее. Слушай първо както каза това е последния ден. Второ имаме много работа и трето-казвах но бях прекъсната от целувката на Тео.
Тео: Миньончее пак говориш и милсиш много.-каза и ме предърпа към себе си и аз легнах лт ово и се сгуших в него.
Лина: Охх ама. Ти пък много знаеш. Обаче само този път мога да кажа че си прав.
Тео: Това е нещо ново. Ти да се съгласиш.-каза присмивайки се.
Лина: Млъкнииии.-казах и се сетих че н бала ще се избират крал и кралица.
Лина: Според теб кои ще са краля и........-както винаги бях прекъсната.
Тео: Аз и ти естествено.
Лина: Мислиш ли?
Тео: Шегувам се. Обаче защо не.Преди бала
Така вече съм си вкъщи и се приготвям. Е поне се опитвам защото имам само 2 часа а аз още не съм се изкъпала. Не реших как да ми е косата. А аз не съм от тези които се приготвят лесно.
Така роклята ми е пастелено розова без презрамки. Деколтето е с форма на сърце. Отпред е по къса а отзад малко по дълга. Всъщност няма как да я опиша точно. Просто си е супер. Мисля да си направя косата така
YOU ARE READING
Истинската ми всъщност
Teen FictionКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.