Тъкмо мислех какво да правя и Лина каза:
Лина: Да щяхме да ви кажем, но просто излизаме от скоро и за това.-каза тя а аз я погледнах странно.
Лукас:Дааа. Просто не намерихме време. Но ето сега ви казваме че ходим. -продължих аз.
Лина:Добре но приятели кой ви каза че сме гаджета?
Тара:Бях аз. Просто каро разбрах че и ти си в този клас реших да споделя хубавата новина.
Лина: Е супер си направила.
Тара:Даа нали?
Лина:Даааа.-казах като я погледнах с леко ядосан поглед.
И като си говорихме се появиха Тео и Мира.И Джеймс реши да сподели и с тях.
Джеймс:Хей вие разбрахте ли за Лукас и Лина.
Тео:Какво по точно.
Кейтлин: Че са заедно.
След като Тео разбра му стана нещо и усмихната от лицето му изчезна.
Лукас: Виж Тео ние щяхме да ти кажем но........-преди да завърша Лина се намеси.
Лина: Да Тео то безтуй всички научиха сега.
Но Тео не каза нищо и излезе от класната стая.
Ние с Лина отидохме след него.
Лукас:Тео изчакай ще ти кажем нещо важно.
Тео: Да ! Какво има?
Лина:Ние не сме заедно! Просто нали Лукас ме целуна пред Тара и каза че сме заедно и за това само се преструва ме на гаджета.
Тео: Е добре де и да сте не ме вълнува.
Лукас: Чакай малко какво ти става?
Тео: Какво да ми става?- каза ядосано.
Лина: Знаете ли оставям ви. Оправяйте се сами. При положение че единият от вас ме целува и сега съм му "гадже" а другият с еядосва от нищото не означава че трябва да стоя и да слушам споровете ви.-каза тя и тръгна.
Лукас: Сега ще ми кажеш ли какво наистина става?
Тео: Виж казах ти вече нищо.
Лукас: Я стига твърде добре си те познавам. А сега те слушам.
Тео: Добре виж. Аз мисля пе харесвам Лина и сега като сте заедно или се правите само ме накара да изревнувам.
Лукас: Но ние не сме заедно. Аз даже не я харесвам. Не мисли така. И шом я харесваш и кажи.
Тео: Е няма как. Имам си гадже а и аз мисля пе харесва някой....-каза и ме погледна.
Лукас: Я стига не ме харесва естествено. Виж Тео в момента не си изобщо прав. Ние сме си само приятели и ше си останем такива.
Тео: Знаеш ли какво ше отида да и се извиня че се държах гадно.
Лукас: А ако те пита защо си се държал така?
Тео: Незнам. Ще кажа защото ти си ми най добрия приятел и по някакъв начин си ме излъгал. И за това.
Лукас: Добре върви.-казах аз а Тео тръгна към стаята.
*в мислите на Лина*
Какво им става на Лукас и Тео. Не мога да повярвам оше че казах пе съм гадже на Лукас но трябваше да го спася. А Тео не го разбирам защо се държи така. Охххх всъщност мисля че Тео..... И изведнъж Тео ми прекъсна мислите като влезе в стаята.
Тео: Съжалявам.-каза той изведнъж.
Лина: Добре.....-казах тихо.
Тео: Само това ли ше кажеш.?
Лина: А ти какво искаш да ти кажа. Виж не ми пука за проблемите ви с Лукас. Аз просто исках да го спася и за това казах че сме заедно.
Тео: Лина просто се почувствах предаден защото Лукас ми е най добрият приятел и не ми е казал за нещо такова.
Лина: Добре, добре както и да е. Поне ми обещай че ше пазиш нашата тайна.
Тео: Е обещавам.- каза той усмихвайки се. Нищо че ме издразни но пак мисля че е сладък.
Лина: Щом казваш. - казах аз и го прегърнах.
Мира: Хей. Какво пак става?
Лина:Нищо говорим си! Какво да става?- казах аз а Мира ме погледна странно. След което каза на Тео да отиде с него и те тръгнаха.
$След 2 часа$
Минаха няколко часа и всички пак дойдох адо мен и Лукас.
Лина: Какво става?
Британи: Нищо просто искахме да ви кажем че много си подхождата.
Макси: Да много сте сладки.
Лукас: Хубаво е че мислите така.
Алекс: Хайде да си направим селфи с новата двойка.
Лина: Аааааммммииии добре.
Ръкмо щяхме да си направим селфи................
VOCÊ ESTÁ LENDO
Истинската ми всъщност
Ficção AdolescenteКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.