След 3 месеца
В момента сме с Тео в болницата. Да точно така ще разберем пола на бебечето ни. Много се вълнувам. Аз още твъря че ще е момче обаче Тео мисли че ще е момиче е ще разберем.
Лина: Момента дойде.
Тео: Да дойде.
Влязохме и лекарката пак ми сложи нещо на корема.
Л: Е добре. Сега ще разбрем.
Лина: Да. Много се вълнуваме.
Тео: Твърде много.
Лина: Еее.
Л: Честито ще си имате момиченце.
Тео: Каза ли ти?
Л: Чакайте малко. Те са 2.
Лина: Моля?
Тео: Моля?
Л: Ще си имате близнаци. Момиче и момче.
Лина: Сериозно?
Тео: Не мога да повярвам.
Лина: Е и двамата познахме.
Тео: Да.-каза той а на мен даже ми се насълзиха очите.След като излязохме от болницата с такава сила гушнах Тео че щях да го убия.
Лина: Ще си имаме близнаци.
Тео: Ще си имаме близнаци.
Лина: Много се радвам.
Тео: И аз миньонче.-каза той а аз го целунах.
Решихме да съобщим на Джак и на Кейт. Звънахме им и те много се зарадваха. Решихме да обядваме а после да го отпразнуваме.
Тъкмо се запътихме към ресторанта и ми извибрира телефона. А това е мама.
Лина: Здравей мамо.
Касандра: Лина аз съм.
Лина: Оуу. Здравей. Защо звъниш от телефона на мама.
Касандра: Тео при теб ли е?
Лина: Да защо?
Касандра: Ще ми го дадеш ли? Звънях му обаче не ми вдига.
Лина: Да разбира се.
Лина: Майка ти е.
Тео: Добре. Дай.Тео
Тео: Здравей мамо.
Касандра: Здравей миличък. Случи се нещо ужасно.
Тео: Какво има?
Касандр: Не можах да го кажа на Лина защото е бременна по добре да и го кажеш ти.
Тео: Нещо сериозно ли е?
Касандра: Тео майакта на Лина почина.
Тео: Какво?
Касандра: Да. Трябва да дойдете за погребението.
Тео: Как да и го кажа мамо?
Касандра: Ще успееш. И кога ще можете да дойдете?
Тео: Веднага сигурно.
Касандра: Добре милипък чао.
Тео: Чао мамо.-казах и се върнах при Лина.Лина: Хей много прибледня. Какво св случи?
Тео: Лина ще ти кажа нещо но моля те недей да..
Лина: Какво има? Да не се случило нещо с мама защото майка ти звънна от нейния телефон.
Тео: Лина майка ти е починала.
Лина: Какво?-каза тя и започна да плаче.- Не няма как нали Тео? Мама няма как да умре!-започна да трепери.
Тео: Успокой се. Лина моля те. Спокойно. Линаа.-казвах но тя се паникьоса много и припадна.
Тео: Лина. Отвори очи. Моля те. Линаа.След 2 часа
Още сме в болницата. Лина понеже е бременна има огромен шанс да и се случи и на нея и на бебетата ни. Дано се оправи. Не мога без нея. В момента е със система и лекарят ми каза че има огромна възможност да се влоши. Дадоха и успокоителни и спи.Лина
В момента съм на страхотно място. Има дървета и цветя навсякъде. Вълшебно е. Много ми е добре тука. Но чакайте малко вече имам огромен корем. Явно близнаците ще се родят скоро.
Катрина: Линаа.
Лина: Мамо.-казах и отидох да я прегърна.
Катрина: Защо си тук?
Лина: Тук е красиво.
Катрина: Не бъди тъжна заради мене.
Лина: Не съм тъжна мамо.
Катрина: Много си тъжна даже.
Лина: Мамо...-запопнах да викам защото тя се издигаше във въздуха и изчезваше.
Лина: Къде си отиваш мамо?
Катрина: Аз винаги ше съм до теб. Обаче запомни всичко зависи от теб. Дали ще се погрижиш за тях и ще се събудиш или ше останвш тук и ще ги загубиш.
أنت تقرأ
Истинската ми всъщност
أدب المراهقينКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.