Но тогава се появиха Ана, Вики и Майк( приятели от училище ).
Ана: Изненадааа.-каза и аз ги гушнах всичките.
Майк: Лина как си?
Лина: Супер. Но вие от къде знаете че ще идвам.
Вики: Амии има човек който може би ни и писал докато сте били в самолета и т.н.-каза и погледна към Джак.
Лина: Джакк.-погледнах го нарочно ядосано.-Но аз щях да ви изненадам.
Джак: Няма проблеми принцесо. Те изненадаха теб.-каза и започна да се хили.
Майк: А Лина кои са те.-каза той като посочи Лукас и Кейт.
Ана: Да Лина кои са?
Лукас: Така нека се представя аз съм Лукас и съм....-и аз го прекъснах.
Лина: Той ми е гадже.
След думите ми всички ме погледнаха странно.
Ана: Е поздравления скъпа.
Вики: Да много се радваме.
Майк: А аз съм Майк. А това са Вики и Ана.-каза той и се представи.
Джак: Е а това е Кейт.
Кейт: Здраейте.
Ана: Чакай да позная. Сега сигурно Кейт е гадже на Джак нали?
Лина: Точно така.
Майк: Виж ги ти зарязаха ни тука и веднага са си хванали гаджета.
Ана: Да хайде да вървим първо. После ше говорим.-каза тя и всички тръгнахме към къщата на Джак.
Вече пристигнахме и седнахме в хола да си говорим.
Лукас: Лина ти ще звъннеш ли на баща си?
Лина: Сигурно не. Охх незнам. Нека да говорим за друго.
Майк: Даа например как ни забрави.
Лина: Чакай как ще ви забравя. Вие сте ме забравили мене.
Ана: Не сме. А ти щом дойде вече ще си тука нали.
Лина: Всъщност не. Дойдох само зараду баща ми. Щял да се жени.
Вики: Ахаа. А Джак ти?
Джак: Аз няма да ходя никъде. Нашите абсурд да ми позволят. Нали знаете?
Кейт: Джак щом ти оставаш. Как ще продължим?
Джак: Кейт да говорим по-късно като сме насаме. -каза той а Кейт само кимна и си сложи главата на неговото рамо.
Лукас: А вие от един клас ли сте всичките?
Вики: Да. Ние сме си неразделни.
Ана: Да винаги е било така. Безтуй и родителите ни се познават и за това се познаваме от малки.
Вики: Лина вие от кога излизате?
Лина: Ние ли? Аммии ние всъщност.-пак се зачервих. Не искам да ги лъжа.-От седмица горе-долу.
Майк: Супер. А Кейт и Лукас от твоя клас ли са Лина?
Лина: Да. Всъщност те са ми и най добрите приятели.
Вики: А хареса ли ти партито за рождения ден?
Лина: Беше супер ама много яко.
Вики: Този медальон е страхотен. От къде е?
Лина: Подарък за РД-то ми.
Ана: Много е красив. Сигурно е от Лукас?
Лукас: Не е от мен. Аз и подарих друго колие.
Лина: Всъщност незнам от кой е. Не пишеше име.
Кейт: Ами Лина аз вече ти казах че може да е от Тео.
Джак: И аз мисля че наистина може да е от него.
Лина: Незнам. След като се скарахме не го питах. Обаче този медальон стана много специален за мен. Един вид ми носи късмет.
Майк: Кой изобщо е Тео?
Лукас: Най добрият ми приятел.
Ана: Лина защо сте се карали?
Лина: Амии защото много му се ядосах че ме целуна на рожденият ми ден.
Ана: Целунал те е!
Лина: Да обаче преди да сме станали с Лукас гаджета.
Джак: Вижте приятели животът на моята принцеса доста се обърка в Америка.
Лина: Да, да не говорим за това. Хайде да излезнем и да разведем Лукас и Кейт наоколо.
Кейт: Да супер ще е. Хайде.
____________________
Тео
Събидих се и погледнах че е 17:00. Заспал съм доста. Реших да видя дали Лукас се е върнал. Качих се обаче го нямаше. Звъннях му обаче нищо. Е нямам друг избор освен да звънна на Лина.
Разговор:
Лина: Ало....
Тео: Хей здравей. Лукас при теб ли е. Звънах му обаче не вдига.
Лина: Да сега ще му дам. То пък и ти не можеш днеска да издържиш без да ми чуеш гласа.
Тео: Оххх Лина. Всъщност щом ми говориш така явно не си ми ядосана вече.-казах обаче тв даде телефона на Лукас.
Тео: Лукас ти съвсем ме забрави.
Лукас: Охх спокойно не съм. Просто на Лина изведнъж и хрумна да дойде в Италия.
Тео: Италия?-попитах учудено.
Лукас: Да. Тук сме заради баща и. Но ще се върнем сшед седмица. Мисля.
Тео: Е добре тогава. Хайде затварям. Чао.-казах и затворих.Ако не му звънна даже няма да знам че са в Италия. Е поне Лина не ми е ядосано вече. Предполагам.
И мислите бяха прекъснати от телефона ми.
Тео: Да Мира.
Мира: Хайде да излезнем. От кога не те виждам.
Тео: Не ми се излиза. Ако искаш толкпва да ме видиш ела у нас.
Мира: Но не мога. Всъщност аз ти звънах да ти кажа че трябва да отида в чужбина. Нали ще ме придрижиш?
Тео: Амиии да. А кога ще заминаваш?
Мира: След 2 дена.
Тео: Е добре.
Мира: Добре скъпи. Но аз утре ще дойда да те видя.
Тео: Добре. Чао.
Охх даже незнам защо се съгласих но все пак тя ми е гадже. Не е виновна че аз започнах да харесвам Лина и обърках всичко.
Но тя вече е с Лукас. Аз съм си виновен. Ако и бях казал че я харесвам докато тя също ме харесваше сега щеше да е съвсем различно. Пак ме заболя ръката. Трябва пак да ходя на преглед. По добре да излезна че след 15мин. имам час при лекаря.
Лина
След отново супер страният ни разговор с Тео обикаляхме в града. Прибрах ме се и една от прислужниците ми даде един плик. Отворих го и пак имаше лист с надпис...................
CZYTASZ
Истинската ми всъщност
Dla nastolatkówКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.