Тъкмо щяхме да си направим селфи и някой разля върху мен горещото си кафе. И познайте кой беше.
Лина: Тара какво по дяволите правиш?
Тара: Опааа. Стана без да искам.- каза тя като и беше явно доста забавно.
Лина: Да, да сигурно е без да искаш.
Тара: Лина я стига казах че е станало без да искам.
Лина: Не ми пука. Наистина. Е аз се прибирам. Ще отида да се преоблека.-казах аз и излезнах от класната стая.
Вървях по пътя и реших да звънна на Джак.
Лина: Здравей Джак. Как си?-казах малко разтроенно.
Джак: Здравей принцесо. Какво ти е? Има ти нещо?
Лина: Какво? Не! Нищо ми няма.
Джак: Линаа. Слушам те.-ми каза той и аз му обясних какво се е случило.
Джак: Добре. Според мен за всичко е виновен е Лукас.
Лина: Защо мислиш така?
Джак: Ами не е трябвало да те целува и да казва че сте гаджета
Лина: Оххх. Незнам. Добре виж трябва да затварям вече че почти се прибрах и трябва да се оправям.
Джак: Добре. Чао принцесо.-каза той и ми затвори.
Винаги ми става по добре като си говоря с него.
Влезнах в къщи и се качих горе в стаята си. Рових в шкафа и най накрая избрах сини светли дънки и отгоре бял суичер. Не исках вече в училище и безтуй оставаха само още 2 часа. Реших да излезна и да се поразходя. Отидох в парка близо до нас и ми извибрира телефона. Видях датата че е 26.09 но аз утре имам рожден ден. И изведнъж ми капна една сълза от окото. Не исках да си спомням този ден много, много. Все пак на този ден мама ни е оставила и си е тръгнала без причина . Това се е случило още когато съм била на 5. Аз не спомням много но татко ми е обяснявал че се е случило точно така. И затова от малко не искам да си го празнувам но все приятелите ми организират парти и ми купуват подаръци и т.н. Но този път няма да е така все пак съм нова тук и никой не знае за това. Поне това да е както искам. И ми звънна телефона докато се бях замисляла. Беше Лукас.
Лукас: Лина къде изчезна?
Лина: Ами в парка съм там близо до нас. А ти прибра ли се вече.
Лукас: Не сега излезнах. Изчакай ме ще дойда.
Лина: Не всъщност аз се прибирам ако искаш ела директно у нас.
Лукас: Идвам.-каза той и затвори.
А аз се прибрах. Направих си пуканки и реших да гледам филм. Тъкмо седнах и се почука явно Лулас дойде. Отворих и той влезна а после решихме заедно да излгеда филма.
*след 1 ден*
Събудих се от дразнешата аларма станах, взех си душ, оправих се и излезнах. Днеска бвх сама незнам къде са Лукас и Тео. Охх днеска е рожденият ми ден но чакай малко защо още Джак не ми е звъннал. Няма как да е забравил. Всъщност реших че днеска не ми се ходи на училище и така и направих не отидох. Отидох в центъра на града и обикалях по магазините. Избрах си рокля..
YOU ARE READING
Истинската ми всъщност
Teen FictionКакво ли ще се случи с едно момиче когато целият и живот се оказва лъжа. Освен всичките и проблеми трябва да разбере и за цялата истина.