״אלי!!!״ כריס קפצה עליי בחיבוק שגרם לי לצחקק, ״סוף סוף את בבית״ היא הוסיפה והביטה בי.
התגעגעתי אליה כל כך , שהיתי בבית חולים רחוק מהבית כי ׳הוא הכי טוב׳ ליאם אמר. אמא של כריס לא נתנה לה לבוא לבקר אותי כי זה רחוק והיא לא רצתה שכריס תחמיץ לימודים, כך שאני והיא דיברנו רק בשיחות בטלפון.
״טוב להיות בבית.. הבית חולים הזה מסריח״ אמרתי והיא צחקקה ״זה מגיע לך! דוד שלך ליאם אמר לי שנכנסת לשטח המסוכן בבית הכלא כי עקבת אחריו! מי עושה דבר כזה?!״ היא צעקה ונתנה לי מכה חלשה בכתף, העצבים התחילו לעבור בגופי ״מה? למה הוא סיפר לך?! אני רציתי לספר לך פנים מול פנים!״ אמרתי בכעס. ״לא הייתה לו ברירה , אני התעקשתי וישבתי לו על הצוואר כדי שיגיד לי מה לעזאזל קרה. וזה לא העניין עכשיו אליסון. מה עבר לך בראש כשנכנסת לשם?״ היא שאלה בזעם ״אני לא יודעת , הייתי סקרנית לראות מה הולך שם..״ אמרתי והשפלתי את ראשי. אני יודעת שזה היה מעשה מטומטם. אבל הסקרנות שלי גוברת על הכל. כריס גלגלה את עיניה והביטה בי בכעס. ״למה אני צריכה לשמוע שהביצ׳ שלי נמצאת בבית חולים בגלל מה שקרה שם? יש לך מושג מה עבר עליי?״ היא אמרה ועיניה האפורות שידרו דאגה וכעס בו זמנית. נאנחתי. ״אני מצטערת כריס.. באמת״ אמרתי וחיבקתי אותה , ״סליחה״ הוספתי. ״את כבר יותר מהחברה הכי טובה בשבילי אלי , אני לא רוצה לדאוג לך ככה שוב״ היא אמרה וחיבקה אותי בחזרה. ״זה לא יקרה שוב. מבטיחה״ אמרתי והנחתי את ראשי על כתפה.״אז רגע אני רוצה להבין, הריאן הזה בעצם הציל את החיים שלך במקום לברוח ולהציל את התחת שלו?״ כריס שאלה . סיפרתי לה הכל , את כל מה קרה לפני שבוע בבית הסוהר, ואיך שריאן הציל אותי.
״כן..״ אמרתי משפילה את ראשי. כל השבוע הזה ששהיתי בבית החולים לא הפסקתי לחשוב עליו. לא הפסקתי לחשוב שהוא היה יכול פשוט לברוח מהכלא ולעוף מהמקום המזעזע הזה , אך במקום זאת הוא בחר להציל אותי.
״אני לא מאמינה!!!! איזה חמוד!! יואו יכל להיות לך רומן עם אסיר. כזה סקסי!!״ היא צעקה בהתלהבות וקפצה על המיטה , שיערה האדמוני המתולתל והארוך התבלגן על ראשה מהקפיצות.
לחיי התחממו ואני בטוחה שאני מסמיקה כמו מטורפת עכשיו.
״מאיפה הגעת לזה לעזאזל?! לא היה שום דבר!!״ אמרתי בעיניים פעורות לרווחה , מאיפה היא הביאה את זה לעזאזל? אני מודה שהוא די חתיך , אבל הוא יושב בכלא, ליאם לא רוצה לספר לי על מה , אבל הוא מסוכן , אני לעולם לא אסתכל עליו בצורה הזאת.
״כן כן מה שתגידי״ כריס אמרה וירדה מהמיטה , היא עמדה מולי והניחה את ידיה על מותניה. ״עכשיו לנושא אחר״ היא אמרה והרצינה את פניה , זה לא הולך להיות טוב.
״יש עוד מישהו ששאל עלייך כל השבוע הזה, שון..״ היא אומרת ועוברות כמה שניות של שקט, השקט לפני הסערה.
אני נשכבת על המיטה באנחה כבדה, אני שמה כרית על ראשי וצועקת לתוכה. ״מה הוא לא מבין ב׳לא׳?!״ אני צועקת ומתיישבת שוב ״אלי תרגעי-״ כריס מתחילה להגיד אך אני קוטעת אותה ״לא אני לא ארגע! הוא גרם לזה שנפרד, הוא ניצל אותי בשביל שחברים שלו יטפחו לו על השכם! ואז עזב אותי כאילו אני סמרטוט! אני סבלתי בגללו כריס! ואת מכולם אמורה לדעת כמה. ועכשיו הוא שואל עליי?! מי הוא בכלל?!״ אני כבר מזמן לא על המיטה אני מסתובבת בחדר לא מבינה מה הוא רוצה! הוא גרם לי להתאהב בו , ואז לשכב איתו ויום אחרי הוא פשוט עזב אותי. ״כל מה שהוא רצה זה להשיג את הבחורה השווה של התיכון״ אני אומרת בקול את מחשבותיי ומתיישבת חזרה על המיטה. ״אלי.. אני יודעת את זה. כל פעם שהוא שאל עלייך אני קיללתי אותו וגרמתי לו להסתובב ולחזור על עקבותיו. בפעם הבאה אני ארביץ לו אוקיי?״ היא אמרה וגרמה לי לצחקק ״אני לא רוצה לראות אותו או לשמוע אותו שוב בחיים שלי״ אמרתי והנחתי את ידיי על פניי. כריס לא אמרה דבר היא רק התיישבה לידי והניחה את זרועותיה סביבי. היא החברה היחידה שאיתי בגלל מי שאני ולא בגלל המעמד החברתי שלי. אני מעריכה את זה.
YOU ARE READING
My Prisoner
Romance״מה-ה אתה רוצה ממני?״ אמרתי בגמגום ובשפתיים רועדות. הוא רוצה להרוג אותי? לקחת אותי איתו ולעשות בי כרצונו? מה הולך לקרות? ״תרגעי״ הוא אמר ותפס בכתפיי בחוזקה, ״א-אני״ ניסיתי להגיד אך הוא עצר אותי ״אני אוציא אותך מפה אוקיי?״ הוא אמר ועיניו שידרו לי כנו...