פרק 9

11K 471 43
                                    

נקודת מבט אליסון:

אני צועדת בצעדים מהירים ובטוחים לכיוון כניסת בית הספר. כולם מסתכלים עליי אך זה לא משפיע עליי, אני הולכת לקיים את ההבטחה שהבטחתי לריאן- אני לא אשבר.
הייתי מופתעת כשראיתי שהוא בא אליי כדי לאחל לי יום טוב, חשבתי שהוא כעס עליי אחרי מה שקרה במטבח. עשה לי טוב לראות אותו מחייך אליי , כי לא הייתי מצליחה לעבור את היום הזה בידיעה שהוא כועס עליי.
בלי לשים לב אני כבר במסדרונות בית הספר , עוברת בין כל הילדים ששולחים לי מבטים.
״אלי״ שמעתי את שמי יוצא מהפה של הבן זונה. הסתובבתי אליו והרמתי את ראשי בבטחון. ״זאת אליסון בשבילך״ אמרתי והתקדמתי אליו , מראה שאני שמה זין על כל מה שעשה לי. ״לא באת לבית הספר שלושה ימים , אל תשחקי אותה כאילו זה לא משפיע עלייך כל המבטים האלו״ הוא אמר והצביע לכיוון הילדים שעוברים ונועצים בי מבטים.
התקדמתי אליו עד שפנינו קרובים מאוד אחד לשני ״אני לא הגעתי לבית הספר כי אם הייתי רואה את הפרצוף שלך רוב הסיכויים שהייתי יושבת בכלא על רצח״ אמרתי מאיום וראיתי שמשהו השתנה במבטו , ״מה קרה אלי? החבר הגדול שלך עודד אותך בבית?״ שאל בשעשוע , חיברתי את גבותיי בבלבול ״חבר גדול?״ שאלתי ״זה ש׳הציל׳ אותי כשהרבצת לי בפתח הבית שלך״ הוא אמר וההבנה הכתה בי, הוא מתכוון לריאן. הוא המשיך ״אז.. את בקטע של גדולים עכשיו? מעניין אם הוא גורם לך לצעוק כמו שאני גרמתי״ הוא אמר ושמעתי את צחוקם של הילדים מסביב ״הו שלא יהיה לך ספק בכלל. הוא הרבה יותר טוב ממך , אין בכלל איפה להשוות. הוא גורם לי להרגיש כל כך טוב. יש לו את הגוף הכי יפה שאי פעם ראיתי, כאילו פיסלו אותו במיוחד בשבילי.. ואם הוא רק ישמע את איך שאתה מדבר אליי , הוא יבוא עד לפה ויגרום לך להתחרט על זה שאתה פאקינג חי!״ אני צועקת את סוף המשפט ורוצה לירות בעצמי, איך הגעתי למצב שאני אומרת דברים כאלה על ריאן? אבל זה שווה את זה , כי המבט שיש לשון על הפנים עכשיו עשה את הכל. חיוך נצחון עולה על פניי , ועיניו המפחודות והמושפלות של שון נעוצות בעיניי , ״שלא תעיז שוב להתקרב אליי , לדבר אליי , או אפילו להסתכל עליי. כי אתה תתחרט על זה.״ אמרתי בארסיות והתקדמתי לכיוון הכיתה שלי בהרגשה טובה.

*************

״אני לא מאמינה שאמרת לו את כל זה!! איך פיספסתי את זה?!״ כריס אמרה בהתלהבות כשהתקדמנו לכיוון ביתי. ״רגע אבל זה שקר לגבי כל הדברים שאמרת על ריאן נכון?״ היא שאלה למרות שהיא כבר יודעת את התשובה. ״כן זה שקר, ריאן בטח ישנא אותי על זה״ אמרתי והשפלתי את מבטי למדרכה ״אלי.. כל הבית ספר חושב שיש לך חבר.״ היא אמרה את מה שאני כבר יודעת , נאנחתי,  מה אני יעשה? אם זה יגיע לאוזניים של ריאן אני לא יודעת מה יקרה. כי לריאן יש את מליסה , למרות שזה נראה שהוא רוצה אותי.. הנשיקה הקטנה שהוא נתן לי לפני שיצאתי היום מהבית גרמה לי להרגיש את כל הזרמים בגופי. הוא מבלבל אותי , אני לא מבינה מה הוא רוצה. לפעמים זה נראה כאילו הוא ממש רוצה אותי ולפעמים הוא צועק עליי ומכאיב לי בגלל מליסה. אז מה אני אמורה להבין ממנו?
אני חייבת לספר לו , אני יודעת שרוב הסיכויים הוא יכעס מאוד אבל יש בתוכי תקווה קטנה שזה ישמח אותו ששון חושב שיש לי חבר. כי הוא שונא את שון , אני רואה את זה בעיניו.
״אני אספר לו״ אמרתי לכריס כשאנחנו שניה מלהכנס לביתי . היא הנהנה בהסכמה ונכנסנו לבית.

My Prisoner Where stories live. Discover now