היי בנות אני אשמח אם תאמרו לי את דעתכן על הסיפור בתגובות ושתצביעו💕
תהנו❤️״איך את מרגישה?״ ריאן שאל אותי והביא לי כוס מים. אחרי מה שקרה הוא הכניס אותי לבית והשיב אותי על הספה, הוא לא הוציא הגה מהפה עד עכשיו, כנראה שהוא הבין שהייתי צריכה את השקט שלי.
״אני בסדר..״ אמרתי במעט היסוס , מה ששון אמר פגע בי. מאוד. עמדתי ליפול למשחק שלו שוב, למה חשבתי שהוא אולי דובר אמת? הרי אנשים כמוהו לעולם לא משתנים. אני תמימה מדי.
״את צריכה ללמוד לבחור עם מי את מסתובבת, בנים כמוהו מחפשים רק דבר אחד..״ ריאן אמר את מה שאני כבר יודעת וגרם לי להאנח בכבדות ״אני יודעת, ואני לא מסתובבת איתו , הוא רק רצה לדבר״ אמרתי והוא הנהן ״אוקיי. אני רואה שאת מרגישה טוב יותר״ הוא אמר וקם מהספה והתכוון ללכת ״רגע חכה״ אמרתי והוא עצר , הוא הסתובב והביט בי בשאלה ״תודה על היום.״ אמרתי וחייכתי חיוך קטן ומוכיר תודה ״אין על מה בלונדה״ הוא אמר ונעלם מהסלון. נאנחתי ונשכבתי על הספה , מנסה למחוק את המחשבות שרודפות אותי מהמוח שלי.********
״אלי.. אלי..״ שמעתי את שמי חוזר על עצמו שוב ושוב ״אליסון״ ליאם קרא לי שוב ופקחתי את עיניי ״ליאם? מה אתה עושה פה?״ שאלתי וקמתי למצב ישיבה ״חזרתי מהעבודה״ מה? כמה זמן ישנתי? ״מה השעה?״ שאלתי וסידרתי את שערי המבולגן ״21:00, למה את ישנה על הספה?״ הוא שאל, פאק נרדמתי לשש שעות , ״לא יודעת פשוט נרדמתי״ אמרתי והוא נעמד ״מי זאת?״ שאלתי כשראיתי מאחוריו בחורה יפייפיה בעלת שיער חום שמגיע עד לכתפיים , עיניה היו חתוליות בצבע כתום? צהוב? איזה צבע זה? גופה היה ארוך וחטוב , היא דוגמנית בוודאות.
״זאת מליסה.. מליסה זאת אליסון אחיינית שלי״ הוא הציג אותנו אחת לשניה , ״היי״ אמרתי והיא חייכה ״מי את? כאילו מה את עושה פה?״ אמרתי מנסה לדעת מי זו הדוגמנית שעומדת בסלון ביתי. ״אני חברה של ריאן..״ היא אמרה וליבי התחיל לפעום חזק ומהר יותר. ״מה זאת אומרת חברה?״ שאלתי בקול רועד מעט לעזאזל עם הקול הרועד הזה, אני צריכה ללמוד לשלוט על עצמי. ״את יודעת.. בני זוג.. נשיקות, לילות סוערים-״ ״אני יודעת מה זה בני זוג, את לא צריכה לפרט״ אמרתי במעט כעס. חברה של ריאן.. לא ידעתי שיש לו מישהי, לעזאזל למה זה מפריע לי בכלל. שיעשה מה שהוא רוצה.
״אני רואה שהיפייפיה הנרדמת התעוררה״ ריאן אמר ונכנס לסלון בחיוך משועשע, חייכתי חיוך ציני ומזוייף והשפלתי את מבטי , ואז הוא ראה אותה, עיניו זהרו , ״מל״ הוא קרא לה וצעד לכיוונה, ״היי״ היא אמרה וקפצה עליו בחיבוק מוחץ. ולחשוב שהיום בצהריים אני הייתי בין זרועותיו. השפלתי את ראשי וצמרמורת מגעילה עברה במורד גבי. לעזאזל אני שונאת את ההרגשה הזאת. ״טוב אני אלך..״ אמרתי לליאם ולזוג יונים ויצאתי מהסלון.
YOU ARE READING
My Prisoner
Romans״מה-ה אתה רוצה ממני?״ אמרתי בגמגום ובשפתיים רועדות. הוא רוצה להרוג אותי? לקחת אותי איתו ולעשות בי כרצונו? מה הולך לקרות? ״תרגעי״ הוא אמר ותפס בכתפיי בחוזקה, ״א-אני״ ניסיתי להגיד אך הוא עצר אותי ״אני אוציא אותך מפה אוקיי?״ הוא אמר ועיניו שידרו לי כנו...