פרק 17

9.5K 436 18
                                    

פרק ראשון למרתון!
תהנו❤️

״מה קרה בלונדה?״ הוא שאל בדאגה והידק את החיבוק. נשמתי עמוק ונשענתי אחורה כדי להביט בו. ״היה לי סיוט נורא ולא הצלחתי להרדם יותר מבלי לראות אותך״ אמרתי בשקט והנחתי את ראשי על החזה שלו שוב. ״עליי?״ הוא שאל וליטף את שיערי. הנהנתי. הוא נאנח.
״כמו שאת רואה אני יותר מבסדר״ הוא אמר והביט בי בחיוך. חייכתי גם.

לאחר שתיקה ארוכה התרחקתי ממנו מעט. ״טוב אני אלך, מצטערת על ההפרעה״ אמרתי וגירדתי את ראשי במבוכה. רק עכשיו קלטתי שאני עומדת בדירה שלו באמצע הלילה כמו איזה משוגעת.
״איך באת?״ הוא שאל ״בריצה״ אמרתי והבטתי בו ״אז את ממש לא הולכת. בואי את ישנה איתי היום״ הוא אמר ועיניי נפערו לרווחה.
״מה?!״ צעקתי והוא משך אותי אל תוך הבית , ונעל את הדלת. הסלון שלו היה יפה, הספות היו שחורות וכך גם השולחן, לא היו תמונות חוץ מתמונה אחת שלו ושל עוד מישהו בעל שיער בלונדיני ארוך ושופע על המדף שליד הטלויזיה. בגדים הפוכים היו זרוקים על הרצפה. כל כך מתאים לריאן.

״אני לא נותן לך לחזור ברגל באמצע הלילה. את ישנה איתי.״ הוא אמר באיטיות כדי שאני אבין. ״אני לא יכולה לישון איתך.״ אמרתי והשפלתי את ראשי. ״אל תדאגי בלונדה. אני מבטיח לא לעשות שטויות. אלא אם כן תבקשי ממני..״ הוא אמר בחיוך שובב והרגשתי את לחיי שורפות מבושה. ״ריאן!!״ צעקתי וכיסיתי את פניי.
״כדאי לך מאוד לא לעבור את הגבול״ אמרתי והרמתי לכיוונו אצבע באזהרה כשראיתי שהוא לא הולך לשנות את דעתו והוא לא יתן לי ללכת לביתי.
״מבטיח״ הוא אמר והניח את ידו על ליבו בדרמתיות. חייכתי.
״דרך אגב יש לך עוד חדרים למה אני לא יכולה לישון שם?״ שאלתי בבלבול ״כי אני רוצה שתשני איתי״ הוא אמר ופי נפער. ״אני לא!״ אמרתי ושילבתי את ידיי על חזי בדרמתיות.
״את כן!״ הוא אמר והרים אותי על כתפו. הוא סחב אותי לחדרו בזמן שאני משתוללת על כתפו וצועקת לו לעזוב אותי והשכיב אותי על מיטתו בתנופה.
הבטתי בו כששיערי פרוע על המזרן והתנשמתי בכבדות בגלל כל התנועות שעשיתי. ״תפסיק לסחוב אותי ככה!״ אמרתי בקול. ״לא רוצה״ הוא חייך. כיסה את שנינו והצמיד אותי אליו. ״אתה לא אמור לגעת בי״ אמרתי כשנזכרתי במה שהבטיח לי לפני כמה שניות. ״כשהבטחתי לך שאני לא אעשה שטויות התכוונתי שאני לא אשכב איתך, לא שאני לא אגע בך.״ הוא אמר ומיקם את ראשו בשקע צווארי. נאנחתי. אין טעם להתווכח איתו. וחוץ מזה אני חייבת להודות שאני אוהבת את המגע שלו על גופי.
סובבתי את גבי אליו והצמדתי את גבי אל בטנו, זזתי קצת כדי למקם את עצמי בשביל שיהיה לי נוח. ״אם תמשיכי לזוז ככה אני אאלץ להפר את ההבטחה שלי״ הוא אמר והבנתי שגרמתי לו ל..
הנחתי את שתי ידיי על פניי במבוכה וריאן צחקק , הוא עטף אותי בזרועותיו והצמיד אותי אליו יותר. זה הרגיע אותי. ונרדמתי כמה שניות לאחר מכן.

My Prisoner Where stories live. Discover now