פרק 19

9.9K 406 33
                                    

הפרק השלישי והאחרון למרתון!
תהנו❤️

התנתקתי ממנו והבטתי בו המומה. הוא אוהב.. אותי? ידעתי שהוא מרגיש אליי משהו אבל אוהב? הוא מאוהב בי?
הוא מביט בי במבט שחשבתי שהוא בלתי ניתן לפענוח אבל עכשיו אני רואה, הוא מביט בי באהבה. ליבי דופק חזק בחזי ורגליי רועדות. ״אבל.. מליסה-״ ״אני לא רוצה אותה בלונדה! אני נשבע לך שכשהיא תחזור ממיאמי ותדרוך פה אני אפרד ממנה. בבקשה אל תדחי אותי. אני אוהב אותך , רק אותך. מה שהיה לי למליסה הייתה רק משיכה. בבקשה״ הוא התחנן אליי. פתחתי את פי. רציתי להגיד את שלושת המילים שעומדות על קצה לשוני. רציתי להגיד לו כמה אני אוהבת אותו.

אך במקום זה הצמדתי את שפתינו בחוזקה. הרמתי את ידיי לשיערו והעמקתי את הנשיקה. ריאן ליטף את גופי והטה את ראשי לצד , הוא החליק את לשונו לפי ונאנח. העברתי את ידיי על החזה שלו , הכנסתי יד אחת מתחת לחולצה שלו ,הוא נאנח שוב אל תוך פי.
ריאן דחף אותי בעדינות אל הקיר , השפתיים שלנו לא נפרדו לרגע. דחפנו אחד את השני כנגד הקירות עד שהגענו לחדר שלו.
ריאן ירד לצווארי ונישק אותו בתשוקה. הוא נשך אותי במקום הנכון ונאנחתי. אני רוצה אותו עכשיו!
החזקתי בשולי חולצתו והורדתי את החולצה ממנו במהירות. החזה שלו חשוף לפניי וכל מה שיכולתי זה לנשוך את שפתי התחתונה ולהצמיד אותו אלי אפילו יותר. ״בלונדה אני חושב שכדאי שנעצור״ הוא אמר וזה נשמע כאילו הוא בכלל לא התכוון לזה. הוא מנסה להשתלט על עצמו בשבילי. וזה גורם לי לרצות אותו אפילו יותר.
רכנתי אל צווארו וליקקתי ונישקתי אותו, הוא פלט גניחה קטנה והרגשתי שהוא מאבד את השליטה. יופי. המשכתי לסמן את צווארו עד ש.. ״זין על זה״ הוא אמר , הרים אותי והניח אותי על המיטה בעדינות. הוא החזיק בחולצת הבטן שלי וזרק אותה ממני לרצפה, כך גם עשה עם החצאית.
התיישבתי וחזרתי לנשק אותו בתשוקה. הורדתי את ידי לכתפור הג׳ינס שלו ופתחתי אותו ובאותו זמן הוא עשה את זה עם החזייה שלי , הוא הוריד ממני את החזייה בזריקה מהירה והשכיב אותי שוב על המיטה, כשעיניו רעבות לגופי. הוא נפטר מהג׳ינס שלו ומהתחתונים שלי. הוא מביט בי כאילו אני הדבר הכי יפה שראה. הוא רכן שוב לנשק אותי והפריד בין ירכיי. נאנחתי לתוך פיו והצמדתי אותו אליי אפילו יותר. הרגשתי את הבליטה שלו והחמימות גברה.
שלחתי את ידי לבוקסר האפור שלו וניסיתי להוריד אותו, ריאן קם ועזר לי. הוא רכן אליי ופתח את המגירה בצד ימין. הוא פתח את העטיפה עם פיו ושניה אחרי הוא כבר היה בתוכי. נאנחתי בכבדות ורק חיכיתי שימשיך. זה טוב מדי. הוא חדר אליי שוב ופלט אנחה מפיו אל אוזני. ״את כל כך שלי״ הוא אמר וחדר אליי שוב בחוזקה, הקולות שיצאו מפי הפתיעו אותי. בחיים לא הרגשתי ככה עם שון. הציפורניים שלי חדרו אל גבו ושרטו אותו. הקצב התגבר והרגשתי שאני מאבדת את זה.
צעקתי את שמו כהגעתי את הקצה שלי ורעדתי מתחתיו ארוכות. לעזאזל זה היה..

My Prisoner Where stories live. Discover now