"ÖLÜ"

9.6K 670 77
                                    




2 Şubat 2018
10:17



Olacağına varırdı her şey,ne yaparsan yap engel olamazdın bazı şeylere.

Yine günlerden bir gündü sadece.
Annem ve ben aynı odada,aynı yatakta tavana bakıyorduk.

Sadece ben de bakıyor olabilirdim.
Yaşadıklarım,yaptıklarım zihnimi yeterince zehir ederken,ölü bir bedenle yan yana durmam büyük bir ironiydi.

Sadece kendimi kandırıyordum.
Annemi geri getirmek için her şeyi denemiştim,Rüzgar'a ne olduğu artık zerre umrumda değildi..!

Bir sonuç yoktu ortada,bir neden de yoktu gerçi..

Sevgi bu kadar nefrete,şiddete dönüşmemeliydi..!

Rüzgar'ın bu antika evinde kalıyordum,Duru olayların hemen ardından eve varmış ve beni biraz olsun toparlamıştı.

Artık ona hem bir özür hem de teşekkür borçluydum.
Bunu neden yapıyordu,beni acılarıma terk etmek varken savaşmama,direnmeme yardım ediyordu.

Evden dışarı çıkmıyordum.
Duru her gün eve avladığı bir geyik ya da bir tavşanla geliyordu.

Beni besliyordu..!?

Tavan benim için bir çok düşünce balonuyla dolmuşken anneme döndüm.
Gerçekten çok güzeldi,bunu sıkılmadan tekrar edebilirdim.

Omzuna başımı yaslayıp sarıldım buz gibi olan bedene,anneme..
Babam'ı yeni yeni tanımışken hayatımdan çıkması yeterince koymamış gibi bir de annemin ölü bedenini Rüzgar'ın sakladığını öğrenmek daha bir ağır gelmişti.

Kokusunu çektim içime meleğimin ve rahat bir uyku olmasını dileyerek kapadım gözlerimi..


...


13 Ocak 2018
Cumartesi

ANDAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin