Gözlerim dolmuştu,buradan bir an önce çıkmalıydım.Hızlıca ilerledim uzun ve mumlu koridorda.
Çıkışa doğru gelip adımımı dışarı attığım anda ağzıma kapatılan kocaman el ve karşı koyamayacağım kadar beni sarmalayan kocaman kol karşıladı beni..
Neden..!?
...
22 Nisan
Gözlerimi yoğunlaşmış bir kasvete araladım.
Boş bir odadaydım,kimse yoktu,eşya yoktu.
Yalnızca üzerinde uzanmış olduğum yatak.Hafifçe doğruldum.
Beyaz tonlarının hakim olduğu lakin git gide griye kaçan bir odaydı burası.
Pencere yoktu yalnızca bir kapı,demir sürgülü bir kapı.Ayağımı yere bastığım an ürperdim yalınayaktım,üzerimdeki benim giysilerim değildi,hasta elbisesine benzer bir şeydi.
Kapıya doğru yavaş adımlarla yürüdüm ve ani bir sinirle yumruklama başladım.
Her şey neden benim başıma gelmek zorundaydı!?
Kapının ardından gelen adım seslerini duyduğumda daha da hiddetlendim.
Ben daha sert tekmeleri,ayağımı umursamadan kapıya geçirirken,ne cesarettir ki kapının ardındaki kişi kapıyı açtı.Daha yüzünü bile göremeden içeri giren el boynuma bir iğne sapladı.
Ne tam uyuşuyordum Ne de tam olarak kendimdeydim.
İçeri giren bir çift yeşil göz bana sinirle bakıyordu.
Beni kucaklayıp tekrar yatağa yatırdı."Şimdi de pansuman çıkardın başıma aferin böyle devam et,artık iki gün daha uyursun sen bu gidişle!"
Söylenerek kapıdan çıktı ve kapatma zahmetinde bile bulunmadı.
Kafam bir dünya olduğundan olsa gerek ben ayağa kalkma zahmetinde bile bulunmadım.
Elinde ilk yardım çantasıyla geri dönerken ona gülümsüyordum.
Why?what?How?
Bana kısılan gözleriyle bir gülücük atıp ayaklarımı kaldırdı ve oturup bacaklarının üzerine koydu.
İlk yardım çantasını yavaş hareketlerle açıp içinden ıslak mendil türünde bir şey çıkardı.
Önce ayaklarımı temizledi sonra ise pamuğa tentürdiyot döküp çizikleri sildi.
Yanmasına karşın üflemekten de kaçınmıyordu.
Son olarak sargı bezlerini sarıp bana baktı.
"Teşekkürler yeşil.."
Tekrar gülümsedi,bunu dudaklarından değil kısılan gözlerinden anlamıştım.
"Ah Andaç ah.."
"Efendim yeşil?"
"Baban kimlerle işbirliği yaptığını bilmeliydi,sana ben zarar vermem ama o verecek gibi duruyor.."
O,o derken kimi kastediyordu beynim yerinde değildi sanırım.
"Gözlerin nasıl bu denli yeşil?"
Why?what?How?
...
05.06.2018
Salı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDAÇ
Vampire-Vampir içinde #1-24.06.18- -Vampir içinde #2-12.08.18- -Vampir içinde #3-08.08.18- -Vampir içinde #5-27.06.18- -Vampir içinde #6-01.01.18- -Vampir içinde #6-29.04.18- Saf bir kızdı o, Tıpkı annesi gibi.. Salorea ve vampir güçlerinin birleşmiş olduğ...