20 Nisan 2018Tutya'nın kalp atışları eşliğinde Cebru'nun ayarladığı odada uzanmıştık yatağa.
Gözlerimi kısıp oturur bir pozisyona geçtim."Sence annemgil nerededir?"
Tutya kahkaha attı.
Endişelendiğimi biliyordu o da."Şey bence fazla kurcalamayalım kaç yıldır yalnızlar ve kaç yıldır görüşmüyorlar anlatabiliyor muyum?"
"Ne pisliksin ya.."
"Artık yalnız değilsin,kardeşin falan da olur hem."
Attığı buruk kahkahanın arkasından 'Artık bana ihtiyacın yok' demeye çalışıyordu.
"Benim sana her zaman ihtiyacım var Tutya aklından böyle şeyler geçirme."
O da oturur bir pozisyona geçip yüzümü kavradı sıcacık avuçlarıyla.
"Öyle deme be gelincik şimdiden alışayım istiyorum,yani annen de baban da yanında ve ben sadece sen yalnızken seni iyi hissettirebiliyordum şimdi artık yanında iyi hissedebileceğin çok insan var."
"Aptal.."
Sinirle kapandım dudaklarına,gerçekten aptaldı.
Hislerimin yalnızca kimsem yokken olduğunu sanıyordu oysa bilmiyordu içimdeki her gün git gide büyüyen ateşi..Kapının arkasından bir kaç tıkırtı geldi.
"Yemek hazır gelin de bir şeyler atıştırın bari."
Cebru'nun bu düşünceli haline gülmeden edemedim.
Tutya'nın içine dolarken boğuk kahkaham ayrıldık."Bence ben hep böyle konuşmalar yapmalıyım seninle,ne güzel cevaplar alıyorum öyle.."
Gülüp bacağını cimdikledim.
"Neyse hadi gidelim."
...
Akşam olmaya yüz tutmuş,bulutlar güneşi örtmüştü.
Cebru ile çok yakınlaşmıştık o kadında garip bir şeyler vardı.Annemi neden karşılıksız kurtarmıştı ki?
"Cebru ben merak ediyorum da,annemi neden kurtardın?"
Ortamda gerginlik oluşmuştu yalnızca Tutya ben ve Cebru vardık.
"Baban karşılığında istediğim şeyi yapmasaydı kurtarmazdım."
Biliyordum işte!
"Ne istemiştin?"
"Büyük bir şey yapıyordum karşılığında çok daha büyük bir şey istedim.."
Merakım git gide artıyordu.
"Ne istedin işte?"
"Bunu babanla konuşman daha doğru olur."
Babam annemi aldatmış olamazdı zaten bu kadın da öyle bir kadına benzemiyordu.
Babamın sihirli güçleri de yoktu.
Acaba hırsızlık falan mı yaptırmıştı babam vampir olduğu için?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDAÇ
Vampier-Vampir içinde #1-24.06.18- -Vampir içinde #2-12.08.18- -Vampir içinde #3-08.08.18- -Vampir içinde #5-27.06.18- -Vampir içinde #6-01.01.18- -Vampir içinde #6-29.04.18- Saf bir kızdı o, Tıpkı annesi gibi.. Salorea ve vampir güçlerinin birleşmiş olduğ...