20 Mart 2018
00:46"Yakalasana hadi Yaa!"
Dedim balonu Tutya'ya atarken,
Sıkılmıştık ve sevgililer gününde havada yakaladığımız balonları bir top haline getirmiştik.
Şimdi de oynuyorduk."Üff tamam be!"
Tutya da çılgına dönüyordu çünkü her ne kadar balonu biz yönlendirmeye çalışsak da istediği yöne gidiyordu.
Tutyanın sıkılarak son kez attığı balonu bu kez havada yakalayıp tırnağımla patlattım lakin bu durumdan ürken ben oldum..!
Tutya bu halime kahkaha atarken dayanamayıp ben de gülmeye başladım.
Komikti çünkü..Karnım ağırmaya başlayınca kendimi yatağıma attım.
Tutya da ardımdan yanıma uzandı.İyi arkadaş olmuştuk,kafa çocuktu sonuçta.
Kendine göre gayet ortalamanın üstünde bir erkekti;
Ela gözleri,kumral kıvırcık saçları ve yumuşak yüz hatları vardı.Öyle filme görülen,kitaplarda okunan kötü çocuklara benzemiyordu.
Hatta yumuşak hatlara sahip olması ona daha ayrı bir hava katıyordu."Sen de ortalamanın üzerinde bir kızsın Andaç.."
Tutya'nın kahkahası az önce söylediklerinden sonra kulağımı doldururken gülümsedim.
"Sağolun bayım.."
...
02:24
Uyku bir türlü tutmadığı için Tutya'yı ormana gitmeye ikna etmiştim,benim aksime onun uykusu vardı ama beni kırmamıştı;
" 'Tutya kalk ya benim yatağımda ben yatmıyorken yatamazsın'
Diye ciyakladım bir yandan onu dürterken.
'Ya Andaç deli misin nesin bırak da uyuyayım..'
Sinirle ofladım ve Tutya'yı sırtladım,biraz ağırdı ama olsundu,penceren atlayabildiğim kadar uzağa atlayıp şoka uğrayan arkadaşımı yere indirdim.
'Ciddi anlamda çatlaksın kızım sen'
Sinirle söylenirken onu duymamazlıktan geliyordum,koluna girip ormanda yürümeye başladım."
"Tutya senin gece görüş özelliğin var mı?"
Bana dönüp ciddi olup olmadığıma baktı.
"Var tabi..?"
"Öylesine sormuştum.."
Diye açıklama yapıp yürümeye devam ettim.
Çok geçmeden tekrar Yanımda belirdi ve bu kez o koluma girdi.İlk arkadaşımdı o benim..
Duru evden ayrıldı ve ben de tek başıma kalmak istemiyordum,babam zaten annemi aldı ve diğer taraftan geri getirebilmek için her yolu deniyor..
Ben de yalnız kalmamak için Tutya'ya benimle kalmasını teklif etmiştim,ilk başta yanlış anlamıştı;
" 'Tutya benimle birlikte yaşamaya Ne dersin?'
Tutya şok olmuşçasına bana döndü,
'Andaç niyeti mi bozdun yavrum,ne demek oluyor bu şimdi..?'
Şaşkınlıkla bakıyordum karşımdaki çocuğa.
'Devreler falan gitti herhalde(!)'
O da bana anlamayarak bakınca tebessüm edip açıklama yaptım.
'Bak yavrucuğum ev boş ve tek başıma kalmak istemiyorum..'
Tutya geri geri gitmeye başladı.
'Andaç tamam hoş,iyi kızsın ama ben senin bildiğin erkeklerden değilim,beni bu kadar kolay elde edemezsin,ciddi bir ilişkiye hazır değilim..!'
Saçma saçma şeyler sıralamaya başlayınca kahkahamı tutamadım,fena halde yanlış anlamıştı.
'Neye gülüyorsun ya zorla sahip olamazsın bana..'
Kahkaham git gide artarken kendimi ağaca yaslayıp yere çömeldim.
'Bak benim Zeki arkadaşım diyorum ki,Duru gitti ve evde kimse kalmıyor yani tek başımayım ve korkuyorum bu yüzden benimle birlikte yaşar mısın?'
Beklenti dolu gözlerle bakıyordum Zeki arkadaşıma.
'Haaa!Hazır çömelmişken evlenme teklifi de etseydin bari..(!)'
Tanrım!Ölüyorum!"
Yanlış anlaşılmayı hallettiğimizde de bana taşınmıştı,gerçi Rüzgar'ın eviydi ama artık benimdi..
Tutya'nın ailesiyle tanışmaya daha hiç fırsatım olmamıştı,olurdu elbet bir gün..
...
13.02.2018
Salı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDAÇ
Vampire-Vampir içinde #1-24.06.18- -Vampir içinde #2-12.08.18- -Vampir içinde #3-08.08.18- -Vampir içinde #5-27.06.18- -Vampir içinde #6-01.01.18- -Vampir içinde #6-29.04.18- Saf bir kızdı o, Tıpkı annesi gibi.. Salorea ve vampir güçlerinin birleşmiş olduğ...