'REZİLLİK'

7.4K 749 243
                                    


Bitiş ve bu açıklama hariç 1100 kelimeyle baş başa bırakıyorum sizleri..

Multimedya kesinlikle mükemmel,kim bilir belki yeni kapak yaparım..

Evvet son ki üç dört...💥💥
Vampir sıralamasında #1'i kutlayalım..
Sizlere teşekkür ederim.
Yıldıza basan,her bir harfe basan parmaklarınız dert görmesin💥💥💥

İyi okumalar bu arada belki son kısmı okumazsınız hatırlatayım ben;

Gelecek bölüme ulaşmak için;
100 vote
⭐️

Sadece o ve ben...

...

Hayat oldukça garipti,ölmek ve tekrar hayata dönmek daha da garipti gerçi pek de öldüğüm söylenemezdi sadece derin,çok derin bir uykudaydım bu uykuyu kısa sürede atlatmama yardımcı olan hiçlik şu sıralar tek dostumdu.

Yatakta doğrulup iyice gerindim.

Tutya odada değildi.
Aşağıya inip etrafa baktım,her şey tam olarak hatırladığım gibiydi.
Mutfaktan kokular gelmeye başlarken sevinçle gülümsedim.
Mutfağa girmeye hiç mi hiç niyetim yoktu,kahvaltı hazırlayabilecek potansiyelde değildim şu sıralar,kendimde bile olduğum söylenemezdi.

Geniş ve ferah olarak tanımlayabileceğim şıklıkta olan oturma odasına girdim,Tutya'nın annesi,babası ve kardeşine ne olmuştu?

Onları Rüzgar'ı öldürdüğüm günden beri görmemiştim.
Aklıma o gün gelince gereksiz yere gerildim.

Gözümün önünde yere yığılan iki beden ve kanlı ellerimde atmaya gayret eden bir kalp..

Kendime gelmemi sağlayan şey gözümün önünde bana el sallayan Annem idi.

Gözlerimi kastım önce,biliyorum bu klişe fakat nedensizce bir gerginlik vardı üzerimde.

Koşulsuz şekilde bana kollarını açan,karnı burnunda,cap canlı Dolunay karşılık alamamaktan korkmuş olacak ki tam kollarını indiriyordu,bir anda kocaman olmuş karnı izin verdiğince kucakladım onu.

O kadar şaşkındım ki şu an hangi kelimeyle anlatsam sönük kalırdı yanımda.

Gözlerimi kıpıştırdım.
Baştan aşağı süzmeye başladım onu..

Uzun siyah saçları git gide daha uzun bir hale bürünmüş ve arkadan özensiz bir şekilde bağlanmıştı.
Daha önce hiç makyajlı görmediğim suratında sadece benim açımdan bakılınca görünebilecek oldukça parlak ve besleyici bir krem vardı,minik elleri de aynı durumdaydı.
İçi süt dolu olduğunu tahmin ettiğim göğüsleri ve kocaman bir karnı karşıladı beni. Üzerine giymiş olduğu bol fuşya tunik hatlarını tam anlamıyla ortaya çıkarmıştı.
Tahminimce bu hamile olmadan önce giydiği tuniklerden biriydi,kollarını bileğe kadar sıvamış ve sadece tuniğin üzerine hani açılınca içinde fotoğraf olan uzun zincirli kolyeler vardı ya işte ondan takmıştı.
Daha alt bölümlerde ise rahat bir tayt giymiş,hamilelikten oluşmuş basenler ortaya çıkmıştı. Ayaklarına rahat ve bol bir terlikle karşılamıştı beni karşımda duran;
Dolunay Yücesoy..

"Hadi kahvaltıya geçelim kızım,sen epey bi yorgunsundur.."

Gözlerimi kapayıp açtım tembellikle.
Benim harekete geçmeyeceğimi anlayan Annem kolumdan çekiştirerek mutfağa geçirdi beni.

ANDAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin