15 Nisan 2018
20:06Yemekten yeni kalkmış,etrafta dolanıyordum.
Açıkçası evimi,sessizliği ve sakinliği özlemiştim.Tutya'nın annesi hâlâ beni gelini sanıyordu,bu düşünce beni sinir etse de düşününce hiç de kötü gelmiyordu.
Ben de bu sebeple düşünmemeyi tercih ediyordum.
Ormandan,kendi evime gitmeyi istemiyor değildim lakin onlara bir açıklama dahi yapmadan bir yere gidemezdim.
Babamı bulmam gerekiyordu.
Çünkü bir salorea olarak çok fazla şey öğrenmiştim burada ve annemi canlandırmayı bir kez de ben deneyebilirdim.Gözlerimi kapayıp 'DDA' ağacına yaslanıp çömeldim.
Bu kadar kötülüğün içinden sağlam çıkmam zordu,kafayı sıyırmış olabilirdim.
Her ne kadar kendime açıklamak istemesem de bir adamı öldürmüştüm daha doğrusu yok etmiştim.
Katil niteliğinde biri olmuştum.
Kendimden korkmuyor değildim..
Gözlerimi kapayıp bir kaç saniyeliğine düşlerime daldım.
'Annem elindeki tabakları masaya dizerken,ona yardım ediyordum.
Babam da elinde mamayla minik kardeşimi kovalıyordu.
Annem ve ben kahkaha atıyor,bu duruma fazlasıyla seviniyorduk.
Anneme derin bir şekilde bakmaya başladım.
O yanı başımdaydı..
Babama döndüm o da yanı başımdaydı..
Biz tam anlamıyla bir aileydik.'Ama sonra bir aptal mı aptal şahıs gelip hayal balonumu patlatıp yanıma çömeldi.
"Ne işin var burada Tutya..!?"
Sinirliydim,üzgündüm,kırgındım ve eksiktim..
"Sadece iyi misin diye bakmaya geldim.."
Diye açıklama yaptı.
En azından beni düşünen biri vardı..Göz yaşlarım ardı arkasınca akmaya başlarken.
Tutya beni göğsüne yaslayıp sıkıca sardı."Ben senin yanındayım Andaç,sen yalnız değilsin gelincik.."
Bana gelincik demesi hoşuma gidiyordu.
Alıştırmıştı aslında..Onu sıkıca sardım ben de.
Göz yaşlarıma aldırmadan yanağına ıslak bir öpücük kondurup,başımı gökyüzüne çevirdim.
O da gökyüzüne odaklandı.
Bir insanla bir şeyler paylaşmak fazlasıyla güzeldi.Tutya hayatımda fazlaca yer kaplamaya başlamıştı.
Tüm hayatımı kaplayacağından da korkmuyor değildim fakat belirli bir önlem de almak istemiyordum.Yıldızlar gökyüzünden tek tek silinirken bunu yapan karabulutlara sinirlenmeli miydim emin değilim.
Tutya kalkmaya hazırlanırken ona daha sıkı sarıldım.
Islanmak istiyordum,temizlenmek istiyordum fakat nedensizce bunların ona da olmasını istiyordum.
"Hasta olursun.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDAÇ
Vampire-Vampir içinde #1-24.06.18- -Vampir içinde #2-12.08.18- -Vampir içinde #3-08.08.18- -Vampir içinde #5-27.06.18- -Vampir içinde #6-01.01.18- -Vampir içinde #6-29.04.18- Saf bir kızdı o, Tıpkı annesi gibi.. Salorea ve vampir güçlerinin birleşmiş olduğ...