2.3

13.1K 751 130
                                    

"Arkana yastık koyabilirim."

"Hasta değilim, yaralı değilim, bacağım ya da kolum da kopmadı. Artık beni biraz rahat bırakabir misin hyung?"

Gözlerini kısıp bana baktı, tatlı tatlı gülümsedim. Yüzündeki ufak kızgınlık uçup gitmişti. Daha sonra aniden ses geldi ve Tae kenara kaydı. Arkasını ovalıyordu.

Olanları daha sonradan kavradım, annem gelmişti.

"Rahat bırak demiştim sana," asabi tonda konuşunca Taehyung'a baktım. O ise annemin yüzünü ellerinin arasına almış, farklı yüz şekilleri yapıyordu.

"Gerçekten rahat bıraktım, naz yapıyor. Ama sen neden yirmi iki yaşına gelmeme rağmen popoma vuruyorsun?"

Gülerek ikisini izlerken annem de Tae'ye sarıldı. Ben de kenardan onları izledim işte.

Saat dokuza gelirken diziye kendini fazla kaptırmış anneme ve Tae'ye baktım, telefonu elime aldım.

İnstagrama girdiğimde çıksam mı çıkmasam mı diye uzun bir süre tereddütte kaldım. Anasayfayı güncellediğim an karşıma çıkan fotoğrafla- nefes alamıyorum.

 Anasayfayı güncellediğim an karşıma çıkan fotoğrafla- nefes alamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jungkook: Şampiyon olduk hyung, mutlu olmalısın. Bu ifade de ne? ㅋㅋㅋ @minyoongi

446 beğeni
119 yorum

Fotoğrafı beğendim ve hiçbir şey yapmadan uygulamadan çıktım. Bacağımı sallamaya başlayınca annem bana döndü, sahteden esneyerek yastığımı ve telefonumu eline aldım.

"Uykum geldi," dememle Tae "Saat sekiz elli üç, ne uykusu bu?" dedi. Gözlerimi devirdim sadece. Rahat bıraksa ve azcık anlayışlı olsa, olmaz mıydı?

Ayağa kalktım ve odama doğru yürüdüm. Aklımda ise Kook vardı. Bana nasıl davranacağı hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.

Telefon titredi ve ben ne yapacağımı bilemedim.

Jungkook: Fotoğraflarımı beğeniyorsun fakat mesaj atmıyorsun.

Kim olduğunu öğrendiğim için mi böyle yapıyorsun?

Sana soruyorum, Hee Young.

Bundan sonra mesaj atmayacak ve benden uzak mı duracaksın?

Itsrealme: Yani, ne demeliyim bilmiyorum.

Bunca zaman seninle konuştum, oynamışım gibi düşünmüyor musun?

Jungkook: Hayır, öyle düşünmedim.

Zaten açıklamanı istiyordum, açıkladın.

Itsrealme: Ama yinede...

Jungkook: Duygularımdan sanane Hee Young.

Itsrealme: Ne?

Jungkook: Sen veya başka biri olması değiştirmiyor.

Hem, konuştuğum biri çıktın. Neden kızayım?

Tabi biraz garip geliyor, onun yanında da hafif bir kızgınlık ve utanç da var.

Itsrealme: Yine de onca süre demedim, yanında kaldım.

Jungkook: Hee Young, şimdi düşün.

Okul amcamın, basketbol turnuvası için geldiğin yerden erken çıktığını söyledin, sergideydin falan... Bunlar seni kolayca bulabileceğim küçük detaylar.

Şu zamana kadar sen istemedin diye seni bulmadım.

Itsrealme: Teşekkür ederim, ne desem saçma gelecek gibi.

Bu kadar değer verdiğini bilmiyordum.

Jungkook: Değer veriyorum fakat bunca zaman hiç çaktırmadan devam ettin, iyi bir başarın var.

Bu arada, resim sınıfına hala gelmem gerekiyor mu?

Sonuçta, ezbere biliyorsun.

Bay Park'ı görmek zorunda mıyım?

Itsrealme: Bunu her zaman yüzüme vuracak mısın?

Jungkook: Elbette.

Ayrıca, konuşmamız gereken bir sürü konu var.

Uzun bir zaman beni göreceksin, Hee Young.

Ezbere bilsen bile.

İyi geceler.

(görüldü.)

*
Öncelikle, kızı ifşa etmem onların hemen ilişki yaşayacağı anlamına gelmiyor.
Hevesinizi kırmak gibi olmasın ㅋㅋㅋ

Ağırdan da almak istemiyorum ama neyse işte.

En sevdiklerimden;

En sevdiklerimden;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
my rude boy | jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin