Itsrealme: Yarın basketbol maçı varmış.
Başka bir okulla, onların sahasında.
Ve öğrendiğim kadarıyla takımda sen de varmışsın.
Beni şaşırtıyorsun Jungkook.
Jungkook: Neden?
Amcamı bunun içinde kullandığımı da söyleyebilirsin.
Sonuçta sürekli bunu yüzüme vurmuyor musun?
Itsrealme: Alındın sanırım.
Herneyse, seni izlemeye geleceğim.
Cidden bunda da iyi olup olmadığını merak ediyorum.
Jungkook: Beklentinin ne olduğunu bilmiyorum.
Ama basketbola pek fazla ilgim yok.
(görüldü.)
"Peki en iyi oynayan kim?"
Soo He dudak büzüp aniden "Yoongi!"diye bağırdı. Sandalyemde geriye yaslandım. Yirmi dakikalık arada okulun basketbol takımının olduğunu ve bugün maçlarının olduğunu öğrenmiştim. Pek fazla ilgim yoktu ancak Jungkook'un takımda olduğunu duyana kadar.
"Gelecek misin, Hee Young?"
Kafamı salladım. "Geleceğim."
Jungkook vardı maçta, elbette gidecektim.
*
"Cidden gözlerimin pası silindi."
Yanımdaki kızların bir yere değen ağızlarına birde baktıkları kişiye bakınca göz devirdim, Jungkook.
İlk periyod arasına girildiğinde elime direk telefonumu aldım. Kapattığım mobil veriyi açmamın ardından ek hesabıma girip mesaj yazdım.
Itsrealme: Dokuz numaraya dikkat etmelisin, Jungkook.
Çünkü kızlar seni destekledikçe daha da fazla hırslanıyor.
Ve emin ol, maç bitene kadar hırslanmaya devam edecek.
Jungkook: Sende destekleyenler arasında mısın?
Itsrealme: İlgim yok demiştin, benimde yok.
Kulaklıklarımı takip arkada oturuyor ve sizi izliyorum.
Jungkook kafasını çevirip oturanların arasına baktığında göz göze gelmeden kulaklığı yok ettim. Burada, bu şekilde karşılaşmak istemiyordum.
Zaten onun hayatında etkisizdim, beni öğrenmesine gerek yoktu. Sadece ona değişik hisler besleyen bir kızdım.
Jungkook'un tek bir yere odaklanıp baktığını gördüm. Aynı benim gibi bir kız, kulaklıklarıyla oturuyordu. Alayla güldüm, oysaki bunu dedikten sonra kulaklıklarımı çıkaracağımı düşünmesini beklemiştim.
Jungkook: Seni gördüm.
Itsrealme: Cidden, kendimi böyle ifşa edecek biri miyim?
Sana yazarken çıkardım kulaklıklarımı.
Bunu anlamanı beklerdim, Jungkook.
Jungkook: Seninle tanışmak istiyorum.
Itsrealme: Benden beklentinin ne olduğunu bilmiyorum.
Ama ben senin hayatında etkisiz eleman olarak devam ederken, sen benimkini yönetebiliyorsun.
Bu yüzden karşına çıkmayacağım, Jungkook.
Periyodun başlama sesi duyuldu, telefonumu bıraktım. En arkalarda olduğumdan ve maç esnasında yükselen kişilerden dolayı gözükmediğimden kulaklıklarımı taktım.
Arka fonda en sevdiğim şarkı, karşımda ise terleyen saçları alnına yapışmış bir Jungkook varken maçı izlemeye devam ettim.
Tanrım, cidden etkileyiciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my rude boy | jungkook
FanfictionJungkook: Eğer dediğin gibi benden hoşlanıyorsan neden karşıma çıkmıyorsun? Itsrealme: Çünkü sen uzaktan daha iyi bir insansın Jeon Jungkook. Jungkook: Ne demek istiyorsun? Itsrealme: Etrafındakilere nasıl davrandığını gördüm. Karşındakini nasıl kü...