Jungkook: Biri sesimin güzel olduğunu söylemişti. @Itsrealme
253 Beğenme
68 YorumDudaklarım istemsizce kıvrıldığında fotoğrafın üzerine iki defa tıkladım, kalp çıktı.
Yorumlar genellikle 'oppa' ile başladığından göz devirdim. Okumadan geçtim. O sırada beni etiketleyişinden sanırım, takip isteklerim artmıştı. Hepsini sildim fakat on saniye sonra aynı sayıya ulaşmıştı.
Yatakta biraz daha yayılıp telefonumu yastığımın altına soktum. Tüm günüm yoğun geçmişti, uyumalıydım. Sağa döndüm, gözlerimi kapattım. Bir süre sonra uykuya dalacakken sola döndüm, sıcak basmıştı. Ve aklımda Jungkook'un karaokede hangi şarkıyı söyleyeceği vardı.
Merak duygum daha baskın geliyordu.
Dudaklarımı yalayıp tekrar sağa döndüm, elimde yastığın altındaki telefona kaymıştı. Dudağımı ısırıp kilidi açtım ve mesaj yazdım.
Itsrealme: 2U söylemelisin.
Justin Bieber, 2U.
Ardından mesajım görüldü oldu, telefonu kapattım. Bu seferde komple uykum kaçmıştı. Yatakta oturur hale gelip yatağım ile duvar arasındanki raftan şişemi alıp suyu içtim. Raflardaki kitapları kurcaladım. Söyleyeceğini düşünmüyordum, ilk başta zaten şarkı ingilizceydi.
O sırada, mesaj geldi.
13 saniyelik ses kaydı. Yüzümdeki gülümsememle ses kaydını açtığımda sırıtıyordum.
"When it comes to you, there's no crime
Let's take both of our souls, and intertwine
When it comes to you, don't be blind
Watch me speak from my heart
When it comes to you, comes to you..."O an, anladığım tek şey vardı. Cidden Jeon Jungkook beni önemsiyordu. Ve bu beni aptalca mutlu ediyordu.
*
Itsrealme: Bir süredir sakindin.
Bugün senin yaşıtından birine kafa atmışsın.
Oysaki cidden sana karşı tavrım değişiyordu.
Jungkook: Olayı bilmiyorsun.
Itsrealme: Yine de birine kafa atmak ne kadar doğru, Jungkook?
Ya da okulda kafa atmak.
Jungkook: Okulda atmasam, haklı mı bulacaktın?
Itsrealme: Şiddetin hiçbir yönünü haklı bulmuyorum.
Jungkook: Bu sefer cidden sakin olmayı denedim.
Merak edersin diye söylüyorum, amcamın arkasına saklanmadım.
Itsrealme: İmada bulunmadım.
Hatta bu konuyu bile açmadım.
Jungkook: Hayır, ben senden daha erken açtım.
Zaten o konu açılacaktı.
Itsrealme: Hala sinirlisin sanırım.
Jungkook: Neden ya?
Bunun için mesaj atmıştın ilk zamanlar.
Yakın arkadaşım demiştin, yoksa plotonik miydin?
Itsrealme: Cidden, bana aptal diyen sen benden daha aptalsın.
(görüldü.)
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my rude boy | jungkook
FanfictionJungkook: Eğer dediğin gibi benden hoşlanıyorsan neden karşıma çıkmıyorsun? Itsrealme: Çünkü sen uzaktan daha iyi bir insansın Jeon Jungkook. Jungkook: Ne demek istiyorsun? Itsrealme: Etrafındakilere nasıl davrandığını gördüm. Karşındakini nasıl kü...