Kiedy ci pomagają
Mark
Stałaś przy swojej szafce, chciałaś ją otworzyć, ale zamek się zaciął. Kręciłaś kluczykiem w lewo i w prawo, ale drzwiczki i tak nie drgnęły. Zrezygnowana wpatrywałaś się w breloczek z logo twojego ulubionego zespołu i słyszałaś śmiech innych uczniów. Nagle podszedł do ciebie chłopak, któremu pomogłaś z projektem z biologii.
– Poczekaj, odejdź – zachichotał cicho i podszedł do twojej szafki, przytrzymał ją i przekręcił kluczyk – nie ma za co – uśmiechnął się.
– Dzięki, męczyłabym się z nią cały dzień, ale mnie wybawiłeś – roześmiałaś się, a ten poczerwieniał na twoje słowa i lekko się zaśmiał.
– To mój rewanż za projekt z biologii – spuścił wzrok, lecz po chwili podszedł do ciebie bliżej i pstryknął cię w nos – do jutra [T.I].
– Do jutra Mark.Renjun
Wychodziłaś ze szkoły, niestety okazało się, że pada. Zawiedziona założyłaś kaptur i w ulewę szłaś do domu. Zanim jeszcze przeszłaś kilka metrów, podbiegł do ciebie Renjun.
– Hej, mam parasolkę, chodź, bo zmokniesz – powiedział przejęty.
– Dziękuję, spadasz mi z nieba!
Przez całą drogę śmialiście się jak opętani opowiadając sobie sytuacje ze swojego dzieciństwa. Chłopak odprowadził cię pod same drzwi, choć jego dom znajdował się w innej części miasta i szło się do niego w drugą stronę.
– Dziękuję Renjun – uśmiechnęłaś się promiennie.
– Nie ma za co – powiedział i już miałaś iść, ale chłopak postanowił zrealizować swój plan i cię przytulił.
– Wow – zrobiłaś duże oczy i odwzajemniłaś uścisk.Jeno
Miałaś właśnie ważny test, przez co byłaś zestresowana. Wyszłaś ze szkoły martwiąc się, czy dobrze ci poszło.
– Hejka! – podszedł do ciebie chłopak, który pomógł ci w szatni.
– Hej – uśmiechnęłaś się sztywno.
– Coś się stało? – popatrzył na ciebie zmartwiony.
– Pisałam przed chwilą test i boję się, że źle mi poszedł.
– Nie przejmuj się! Ty? Jesteś mądra jak... jak... – próbował znaleźć porównanie – jak Raven!
– Jak kto? – zaśmiałaś się.
– Postać z bajki... – uśmiechnął się puknął cię w nos – wiem co ci pomoże!
– Hm?
– Lody o smaku mango! – złapał cię za rękę i zaczął ciągnąć w stronę rynku, gdzie znajdowała się lodziarnia.
Całe południe spędziliście razem na rynku, jedząc słodkie przekąski.
CZYTASZ
Reakcje NCT Dream
Random[ZAWIESZONE] Tak jak w tytule, reakcje zespołu NCT Dream ❤ #20 w Losowo - 27.03.2018 #10 w Losowo - 31.03.2018 #9 w Losowo - 31.03.2018 #7 w Losowo - 06.04.2018 #4 w Losowo - 14.04.2018 Dziękuję kochani ❤❣