Kiedy zaprasza cię na spotkanie
Mark
Siedziałaś właśnie na ławce na boisku szkolnym, kiedy podszedł do ciebie Mark.
– Hej, masz chwilę? – zapytał delikatnie i usiadł obok ciebie.
– Hejka, oczywiście – uśmiechnęłaś się.
– Czy chciałabyś może... – zawahał się – pójść ze mną na...lodowisko?
– Pewnie, że tak – uśmiechnęłaś się i dotknęłaś jego nosa – kiedy?
– W sobotę, o czternastej? – powiedział ostrożnie.
– Okej – potaknęłaś i dałaś chłopakowi karteczkę ze swoim numerem, po czym odeszłaś.Renjun
Stałaś właśnie w pracowni artystycznej oglądając obrazy Renjuna, który właśnie wszedł do sali.
– Co tutaj robisz? – powiedział nieśmiało.
– Zachwycam się twoimi obrazami – uśmiechnęłaś się.
– Nie ma czym, prawdziwe obrazy są w galerii sztuki... – popatrzył na jeden z obrazów.
– To mnie tam zabierz – podeszłaś bliżej i go dźgnęłaś palcem.
– Co?
– Zabierz mnie do galerii sztuki, a ja ocenię, które obrazy są ładniejsze.
– Nie, bo i tak przegram – zaśmiał się.
– Jejku, po prostu chcę spędzić z tobą trochę czasu – przewróciłaś oczami i zarzuciłaś ręce na jego ramiona.
– O-okej... – powiedział onieśmielony – w takim razie możemy pójść, na przykład w piątek.
– Oki – uśmiechnęłaś się i uradowana wyszłaś.Jeno
Stałaś w kolejce do sklepiku z zamiarem kupienia czegoś słodkiego, nagle podszedł do ciebie Jeno, wcisnął ci w rękę karteczkę i uciekł.Cześć, chciałabyś może pójść ze mną piątek do Toy's Store? Pewnie nie wiesz co to, taka wytwórnia zabawek, najlepsza w mieście. Bardzo chciałbym tam z Tobą pójść [T.I], jeżeli się zgadzasz, to zostań w piątek po szkole przy sali tanecznej, będę tam na ciebie czekał!
Jeno :3Uśmiechnęłaś się uroczo i schowałaś karteczkę do kieszeni, wiedząc, że w piątek czeka cię dzień pełen zabawy.
Haechan
Było już po szkole, rozmawiałaś z chłopakami z koszykówki, zaprzyjaźniłaś się z nimi i właśnie opowiadaliście sobie żarty. Nagle ktoś złapał cię za ramię i cię odwrócił.
– Ty, ja, sobota, szesnasta, kino – popatrzył na ciebie pewnym siebie wzrokiem i kiedy chciałaś coś powiedzieć, przyłożył palec do swoich ust i odszedł.
Wszyscy się na ciebie patrzyli, od koszykarzy, przez cheerleaderki (w tym zazdrosne fanki Haechana), aż do nauczycieli wyglądających z okien.Jaemin
Siedziałaś na lekcji i pisałaś notatki o wierszu omawianym przez nauczycielkę. Nagle Jaemin siedzący na drugim końcu klasy rzucił na podłogę długopis.
– Oh, przepraszam upadł mi – wiedząc jak nierealnie to wygląda, szybko podszedł do ciebie i szepnął – pójdziesz ze mną w sobotę o czternastej do skateparku?
Chłopak usiadł na miejscu i patrzył na to czy się zgodzisz. W końcu potaknęłaś i odwróciłaś wzrok, bo się zarumieniłaś.Chenle
Chenluś był oryginalny i napisał do ciebie sms 8)
Hej [T.I], mam pytanie.
Jasne, pytaj :3
Chciałabyś pójść ze mną piątek na pizzę?
Hmm, o której?
Po szkole
Okej, pewnie, czemu nie c:
Super! Dzięki :3
Do jutra Chenle <3
Do jutra C:
Jisung
Stałaś na szkolnym dziedzińcu i czytałaś mangę, czułaś na sobie wzrok dziewczyn, które kazały ci się odczepić od Jisunga. Nagle ktoś zasłonił ci oczy, przez co się przestraszyłaś, obok ciebie pojawił się Jisungie.
– Nie rób tak więcej, bo cię zamorduję – powiedziałaś śmiertelnie poważnie.
– Ej, to nie jest miłe – powiedział smutny, po chwili jednak roześmialiście się – chciałabyś może... pójść w piątek po szkole do mnie?
– Hę? – zdziwiłaś się – do ciebie?
– Tak... Wiesz... Pooglądać filmy, odrobić lekcje albo coś?
Zastanawiałaś się chwilę co odpowiedzieć, ale w końcu się zgodziłaś.~*~*~*~*~
Miłego dzionka <3
CZYTASZ
Reakcje NCT Dream
De Todo[ZAWIESZONE] Tak jak w tytule, reakcje zespołu NCT Dream ❤ #20 w Losowo - 27.03.2018 #10 w Losowo - 31.03.2018 #9 w Losowo - 31.03.2018 #7 w Losowo - 06.04.2018 #4 w Losowo - 14.04.2018 Dziękuję kochani ❤❣