~49~

4.5K 240 239
                                    

Kiedy jest z inną dziewczyną

// umówmy się tak, że reakcje, w których tytuły będą podkreślone, będą bardziej WASZYMI reakcjami, a nie chłopaków. W sumie dzisiejszą reakcję mogłabym pisać normalnie, a nie z podziałem na Wasze i jego reakcje, ale chcę wiedzieć, czy takie coś wam się podoba, bo mam w scenariuszu kilka rozdziałów WASZYCH reakcji i chciałam po prostu pokazać jak miałoby to wyglądać. Jeżeli w ogóle dodam nowe rozdziały.

To było mądre hinolowe z przeszłości!!!

Mark stan
Właśnie weszłaś do pizzeri. Zauważyłaś tam Marka z jakąś dziewczyną. Ta laska trzymała go za rękę i śmiali się we dwójkę. Wpatrywałaś się w nich ze łzami w oczach, po chwili ten podniósł wzrok i cię ujrzał. Jego uśmiech szybko zszedł mu z twarzy, a tobie tak spociły się oczy, że nic nie widziałaś. Wybiegłaś z budynku i o mało nie potrąciło cię auto na pasach.

Mark
Umówił się z Jiwoo w pizzerii. Tak naprawdę, dziewczyna po prostu skorzystała z okazji, żeby odwlec go od myślenia o tobie. Siedzieli we dwoje uśmiechnięci. Jiwoo opowiedziała mu właśnie żart o swoim byłym chłopaku, co przypomniało mu o tobie. Szybło złapała go za rękę i powiedziała.
– Nie przejmuj się, ta ropucha na pewno już o tobie zapomniała! – chłopak wymusił uśmiech i zaśmiał się sztucznie, gdy po chwili podniósł wzrok i cię ujrzał.
– [T.I] – mruknął, ale już wybiegłaś.
Mark siedział skołowany razem ze swoją przyjaciółką i myślał nad tym, jak miałby ci się wytłumaczyć.

Mark siedział skołowany razem ze swoją przyjaciółką i myślał nad tym, jak miałby ci się wytłumaczyć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Renjun stan
Napisałaś do Renjuna, bo chciałaś iść z nim do kawiarni. Odczytał, ale nie odpisał, więc uznałaś, że pójdziesz sama. Weszłaś do budynku i skierowałaś się do kasy, gdzie kupiłaś sobie swój ulubiony napój. Kiedy już odwróciłaś się w stronę wyjścia, ujrzałaś twojego chłopaka (? chyba dalej nim jest ?) z jakąś dziewczyną pod rękę. Ten zobaczył cię i otworzył usta, a ty zalana łzami ominęłaś go i wybiegłaś z budynku.

Renjun
Chłopak umówił się z SeunGri, by móc zapomnieć o tobie. Czuł, że nie daje ci tego, czego potrzebujesz i zostawia cię ciągle, więc powinien zniknąć z twojego życia. Niestety jak szybko tak pomyślał, tak szybko znów pojawił się w twoim świecie, wszystko kompletnie niszcząc. Położył rękę na ramieniu koleżanki, by oboje zmieścili się w drzwiach, a wtedy zobaczył ciebie. Otworzył usta, by móc wypowiedzieć twoje imię. Znów chciał złączyć wasze wargi w pocałunku, ale przypomniał sobie o tym, co przed chwilą sobie obiecał. Niestety, kiedy ujrzał twoje łzy i to jak wybiegłaś, stał jak wryty, a SeunGri? Mocno go przytuliła i cmoknęła w polik. A Renjun? Tak, pozwolił na to, prawie płacząc wewnętrznie.

 A Renjun? Tak, pozwolił na to, prawie płacząc wewnętrznie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz