~65~

4.1K 229 227
                                    

Kiedy chcesz do niego wrócić

Mark stan
Szybko wybiegłaś z parku i ruszyłaś w stronę wytwórni. Nie wiedziałaś skąd miałaś w sobie, aż tyle energii, ale po prostu czym prędzej chciałaś się tam znaleźć. Tak bardzo kochałaś Marka, że zrobiłabyś wszystko, żeby tylko przy nim być. Nagle wbiegłaś na pasy, na czerwonym świetle. Poczułaś wielki ból po prawej stronie ciała i upadłaś na ziemię tracąc przytomność.

Renjun stan
Od Johnnego, szybko wsiadłaś w taksówkę, żeby dojechać do Renjuna. Taksówkarz jechał normalną prędkością, co cię odrobinę stresowało, bo chciałaś być tam jak najszybciej. Poprosiłaś go, żeby przyspieszył, a on to zrobił. Nagle z naprzeciwka wyjechało auto, które wjechało na wasz pas. Kierowca twojego auta, żeby się nie zderzyć, skręcił w prawo, tym samym mocno uderzając jedno z przydrożnych drzew. Straciłaś przytomność.

Jeno stan
Jechałaś rowerem w stronę domu Jeno. O tej porze już nie był w wytwórni. Przyspieszyłaś i wjechałaś na przejście dla rowerzystów, gdyż miałaś zielne światło. Nagle jakiś roztargniony kierowca ruszył, tym samym potrącając cię.

Haechan stan
Żeby jak najszybciej dojechać do Donghyucka, zamówiłaś ubera. Zdziwiło cię, że kierowca przyjechał motorem, ale w końcu wsiadlas na maszynę i ruszyliście. Chłopak tak się rozpędził, że stracił panowanie nad pojazdem i upadliście.

Jaemin stan
Chciałaś jak najszybciej znaleźć się obok chłopaka. Biegłaś obok stromego zbocza jeziora, nad którym byłaś z Hoshim i nagle, nadjechał motor. Bardzo się go wystraszyłaś, przez co straciłaś równowagę i spadłaś z klifu.

Chenle stan
Biegłaś z bardzo długich schodów. Przez przypadek potknęłaś się o coś, sama nie wiesz o co i upadłaś. Było to tak długie i bolesne, że straciłaś przytomność.

Jisung stan
Jechałaś rowerem po drodze rowerowej, w kierunku wytwórni. Nagle pijany kierowca wjechał na waszą drogę i centralnie w ciebie uderzył, przez co straciłaś przytomność i upadłaś na ziemię.

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz