Kiedy ktoś was „przyłapuje"
Mark
Byłaś ze swoim chłopakiem w składziku w dormie 127. Chłopcy wrócili odrobinę wcześniej z miasta, a gdy weszli do domu, usłyszeli ciebie.
– Mark, pchaj go mocniej – powiedziałaś zdyszana.
– Próbuję, ale boje się, że coś się stanie.
Westchnęłaś głośno i ujęłaś jedną z jego rąk, po czym spojrzałaś mu w oczy.
– Nie martw się, wszystko będzie okej.
W końcu było słychać głośne stęknięcie Lee.
– Och! Udało się – klasnęłaś w dłonie.
– Jeszcze nigdy tu tego nie robiłem.
Nagle do pomieszczenia wpadł Taeyong, wraz z Johnnym i Taeilem.
– NIE POD MOIM DACH- – krzyknął lider i ujrzał ciebie i Marka, trzymających rower.
– O, hejka! Ustawialiśmy niektóre rowery tutaj, bo nie mieściły się w garażu – powiedział wesoło twój ukochany, a reszta odetchnęła z ulgą.Renjun
Siedzieliście w dormie Dream, w pokoju chłopaka. Reszta siedziała w salonie, oglądając jakiś serial, gdy nagle usłyszeli dziwną rozmowę.
– Tak dobrze? – spytałaś.
– Weź go w całą dłoń i spróbuj teraz – odrzekł Renjun.
– T-tak?
– Musisz wykonywać żywsze ruchy, włóż w to trochę emocji!
Nagle do środka wpadł Jisung krzycząc coś o plemnikach. Wszyscy zajrzeli do środka i ujrzeli ciebie, siedzącą przed sztalugą i trzymająca pędzel w ręku, a zaraz za tobą był Renjun, który cię instruował.
– Wynocha mi stąd! Ja jej daję lekcję sztuki! – krzyknął Renjun.Jeno
W sumie u was te sprawy były codziennością. Siedziałaś na blacie w kuchni. Jeno tuż przed tobą. Wpatrzona w dół, nie zauważyłaś, że do pomieszczenia zagląda cały Dream.
– No włóż go tu po prostu, nie robisz tego pierwszy raz – westchnęłaś lekko wkurzona.
– Wiem, wiem, daj mi chwilę, muszę się skupić – odrzekł.
– O! Widzisz! Udało się – zaśmiałaś się i nagle ujrzałaś Chenle, który stał w drzwiach – o hej Lele!
Jeno odwrócił się do niego przodem, w rękach miał śrubokręt, którym wykręcał jedną z części zabawki. Tego dnia było bardzo gorąco, więc miałaś na sobie spodenki. Tak więc cała sytuacja wyglądała bardzo dwuznacznie.Haechan
Byliście w łazience. No jak to u innych było, podsłuchiwała was reszta dormu, tym razem 127.
– Hyuck, błagam zrób to w końcu, ile można czekać, zaraz sama to zrobię.
– Chwila, uczę się, tak? – westchnął – więc wsadzić tutaj i tyle?
– I tyle, resztą zajmę się sama.
W końcu Haechan wsadził to cholerne pranie do środka, ty zamknęłaś drzwiczki, wcisnęłaś tryb, no i nareszcie pralka ruszyła, a ty zaczęłaś klaskać.
– W KOŃCU NAUCZYŁEŚ SIĘ ROBIĆ PRANIE!
Reszta popatrzyła na siebie zdziwiona. No tak, o czym innym oni mogli myśleć?Jaemin
– Ałć! Bądź delikatniejszy! – powiedziałaś, na co Jaemin westchnął. Cały dorm Dream przysłuchiwał się waszej rozmowie, w głowie mając kosmate myśli.
– No przepraszam, wcześniej tylko siostra mi dawała, a ona tak lubiła, nie moja wina.
– Nie bądź taki agresywny.
Chłopak dołożył wszelkich sił, by nie zrobić ci krzywdy, jednak znowu mocniej złapał i syknęłaś.
– Przysięgam Bogu, więcej nie dam ci się czesać.
– NO STARAM SIĘ ZROBIĆ CI TEGO CHOLERNEGO KŁOSA.
– Ty nawet warkocza nie umiesz – prychnęłaś i wyszłaś z pokoju.Chenle
– Ch-Chenle to boli – jęknęłaś – a-ach.
– O tak? – spytał.
– Tak, tutaj, nie przestawaj, tu idealnie – wyszeptałaś, po czym znowu jęknęłaś.
Chłopcy z Dream czuli się głupio, więc wezwali Taeyonga, który słysząc to, co się dzieje, od razu wszedł do pokoju.
– ILE WY MACIE LAT, ŻEBY TAKIE RZECZY ROBIĆ CO?! – krzyknął i spojrzał na was.
– No co, nie mogę jej nawet masować? – spytał zażenowany Chenle, po czym zdjął ręce z twoich ramion.
– A-ach tak, ha, ha, właśnie, masaż – powiedział niezręcznie i szybko wyślizgnął się z pokoju – to miłej zabawy.Jisung
– Kochanie, musisz wsadzić go głębiej – powiedziałaś.
– No wiem, staram się, ale nie mogę – sapnął.
Mark, głośno przełknął ślinę i zapukał do drzwi.
– Moglibyście... przeżywać trochę ciszej? – spytał, na co otworzyłaś drzwi.
Chłopak ujrzał Jisunga, który pakował wielkiego miśka do swojej szafy.
– Trudne życie z wieloma zabawkami, na które nie mam miejsca – westchnął Sunggie.~*~*~*~*~*~
Hejka Kaktusiki!Mam dla Was pewną wiadomość, otóż moje dwie czytelniczki (Omajgasz ZignorujMnie ) stworzyły Amino dla polskich fanów NCT! Serdecznie zapraszam Was do dołączenia! Sama również stałam się częścią Polish NCTzens, także nic, tylko dołączajcie, żeby powiększyć społeczność polskiego fandomu NCT na Amino <3
Link do Amino dodam w komentarzu tutaj!
(Mnie możecie znaleźć pod nickiem HinoloweLove, być może będę tam dodawać jakieś spoilery dotyczące reakcji, czy moich ff, albo pytać Was o porady i inne takie, dlatego zapraszam do zaobserwowania, Kaktusiki <3)Miłego wieczoru, szkraby!
CZYTASZ
Reakcje NCT Dream
Random[ZAWIESZONE] Tak jak w tytule, reakcje zespołu NCT Dream ❤ #20 w Losowo - 27.03.2018 #10 w Losowo - 31.03.2018 #9 w Losowo - 31.03.2018 #7 w Losowo - 06.04.2018 #4 w Losowo - 14.04.2018 Dziękuję kochani ❤❣