~Special na 100K~

3.1K 196 181
                                    

Kiedy wybierasz innego.

// to tylko special, nie wpływa na akcje reakcji - hinolowe z przyszłości

Mark stan
Tak więc ty i Jeonghan zostaliście parą. Chłopak na początku zdeklarował, że jest biseksualny, ale uznałaś, że nie przeszkadza ci to. Chodziliście za rękę i spędzaliście ze sobą mnóstwo czasu. Byłaś tak szczęśliwa, że nawet nie zauważyłaś kiedy minęły wam razem dwa miesiące. Razem skończyliście szkołę i wyprowadziliście się do wspólnego mieszkania. W końcu twoje życie nabrało sensu.

Renjun stan
Ty i Johnny zostaliście parą. Byliście tak szczęśliwi, że nie widzieliście świata poza sobą. Po skończeniu szkoły przeprowadziłaś się do chłopaka i wiedliście szczęśliwe życie. Często widywałaś na mieście Renjuna, swojego byłego chłopaka. Zazwyczaj przesyłaliście sobie ciepłe spojrzenia, ale nic innego. Zapomnieliście o sobie i zaczęliście wieść własne życie. W końcu zrozumiałaś, że zerwanie było właściwą decyzją.

Jeno stan
Wybrałaś Hansola. Chłopak, choć na początku nie chciał okazywać tego, jak wdzięczny jest, naprawdę był tak szczęśliwy, że po tym, jak wyznałaś mu, że go kochasz, uściskał cię z całych sił i cmoknął twój polik. Po skończeniu szkoły, chłopak dostał się do jednej z wytwórni i dość szybko zadebiutował. Byłaś z niego tak dumna. Wasze szczęście, kompletnie cię zaślepiło. Do takiego stopnia, że nie usłyszałaś, że pewien chłopak, niegdyś dla ciebie najważniejszy w świecie, popełnił samobójstwo. A zaraz po nim jego ojciec.

Haechan stan
Choć na samym początku Mingyu uważał cię za siostrę, bardzo szybko, obarczył cię odrobinę mocniejszym uczuciem, niż zwykła przyjaźń. Ty, nie opierałaś się, bo równie szybko poczułaś to samo. Po skończeniu szkoły, wybraliście się na studia, a zaraz po nich, chłopak oświadczył ci się.

Jaemin stan
Hoshi był bardzo zadowolony, że wybrałaś jego. Nie wahał się i po usłyszeniu, że chcesz z nim być, podszedł do ciebie i cmoknął twoje usta. Później skończyliście szkołę i chłopak zadebiutował w swojej wytwórni. Jako sławny idol, był bardzo rozchwytywany. Często czułaś się o niego zazdrosna, ale nigdy się do tego nie przyznałaś.

Chenle stan
Ty i Minghao zostaliście parą. Chłopak był bardzo czuły i kochany, dzięki czemu czułaś się przy nim jak księżniczka. Ten dbał o ciebie i starał się,  żeby nic ci nigdy nie brakowało. Po skoczeniu szkoły, wybrałaś się na casting do wytwórni, gdzie cię przyjęli. Następnie zadebiutowałaś w girlsbandzie. Twój chłopak bywał momentami zazdrosny, ale wiedział, że jesteś jego. Najdziwniejsze było jednak, gdy podczas jednego show spotkałaś Chenle, który na twój widok szybko się ulotnił.

Jisung stan
Ty i Jisoo byliście naprawdę szczęśliwą parą. Chłopak skończył szkołę i poszedł do wytwórni, w której po czasie zadebiutował. Przeszkadzał ci fakt, że idole nie powinni mieć drugiej połówki, bo nie zamierzałaś z nim zrywać. Dlatego chłopak złamał jedną z najważniejszych zasad wytwórni, ale przecież TY jesteś tego warta. Jisoo był bardzo troskliwy, czasami za bardzo. Ale w sumie nie przeszkadzało ci to, że chłopak o ciebie dbał, było to bardzo słodkie.

~*~*~*~*~*~

Kiedy ci się oświadcza

Mark
Byliście na randce, w Paryżu. Chłopcy mieli akurat trasę koncertową w Europie i Mark zaprosił cię, żebyś pojechała razem z nimi. Szczęśliwa, że zdarzyła ci się taka okazja, spakowałaś walizkę w przeciągu kilkunastu minut. Wracając do randki, była to kolacja na wieży Eiffela. Trochę się bałaś wysokości, ale przy chłopaku nic nie było ci straszne. Po skończeniu dania, chłopak wstał od stołu i złapał cię za rękę, pociągając na taras. Tam, uklęknął i wyciągnął z kieszeni malutkie pudełeczko, które zaraz po tym otworzył. Twoim oczom ukazał się pierścionek z czerwonym kamieniem na środku. Byłaś tak zachwycona, że jedyne co powiedziałaś, a bardziej chciałaś powiedzieć, to "tak", ale wyszła jakaś dziwna papka. Chłopak nie do końca wiedział co zrobić, więc po prostu mocno go przytuliłaś.

Renjun
Byliście na plaży, na randce. Po czterech latach związku, w końcu chłopak chciał coś zmienić. Staliście pod altanką, tańcząc powoli do muzyki. Kiedy utwór się skończył, chłopak odsunął się od ciebie.
– [T.I] jestem z tobą tak szczęśliwy, że chciałbym, żebyśmy byli razem do końca naszych dni. Jesteś dla mnie najważniejsza, pamiętaj o tym – pogładził twój polik, po czym uklęknął na jedno kolano i wyciągnął złoty pierścionek – chciałabyś zostać moją żoną?
– O-oczywiście Renjun... – cmoknęłaś go w polik.

Jeno
Chłopak zaprosił cię do Busan, gdzie spędziliście kilka dni. Pod koniec, chłopak zabrał cię na kolację pod gwiazdami, w restauracji z małym ogródkiem, dostępnym tylko dla was dwojga. Po skończonym posiłku, Jeno uklęknął na kolano i bez zbędnych ceregieli spytał, czy zechcesz zostać jego żoną. Ujrzałaś piękny, srebrny pierścionek z niebieskim kamieniem, jak się później okazało, małym diamentem. Spojrzałaś na chłopaka rozczulona i uśmiechnęłaś się. Oczywiście się zgodziłaś, a zaraz po tym mocno go przytuliłaś. Po powrocie do domu, weszliście do sypialni, gdzie zasnęliście wtuleni w siebie.

Haechan
Sam dach wieżowca, nie jest jakiś nie wiadomo jak spektakularny, ale jeżeli dotrzesz tam helikopterem, a w dodatku na miejscu, oświadczy ci się twój ukochany - to już robi wrażenie. Tak właśnie wyglądały twoje oświadczyny z Hyuckiem. Nie umiałaś utrzymać go w napięciu i niemal od razu się zgodziłaś. 
– Kocham cię [T.I] – szepnął cmokając twoje czoło.
– Ja ciebie też, jesteś najlepszy.
– Z czasem będę jeszcze lepszy, uwierz mi.
Od wtedy wiedziałaś, że dla Haechana nie ma nic niemożliwego. 

Jaemin
Chłopak oświadczył ci się na wycieczce na Karaiby. Siedzieliście na dworze, opalając się, Jaemin oblał cię wodą, a następnie od ciebie uciekał. Kiedy zatrzymaliście się, chłopak oplótł cię ramieniem i wprost spytał, czy chcesz zostać jego narzeczoną. Ty zdziwiona zgodziłaś się i nawet nie zauważyłaś, kiedy ten wsunął na twój palec, złoty pierścionek z małym kamieniem na czubku, byłaś tak zszokowana, że nie wypowiedziałaś żadnego słowa, ale w sumie nie musiałaś, bo oboje czuliście, że jesteście najszczęśliwszą parą pod słońcem.

Chenle
Podczas waszego związku wiele razy się rozstawaliście, ale zawsze do siebie wracaliście. Kiedy odpoczywaliście od siebie przez ponad rok, zdaliście sobie sprawę, że naprawdę się kochacie. Po pięciu latach związku, chłopak oświadczył ci się na wycieczce w Grecji, na pięknym tle akropolu.  Na początku nie wiedziałaś, czy się zgodzić, ale wtedy przypomniałaś sobie te wszystkie piękne momenty i ostatecznie powiedziałaś "tak", wtedy Chenle stał się najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.

Jisung
Po siedmiu latach związku, tak, siedmiu, dokładnie tyle ze sobą wytrwaliście, chłopak postanowił ci się oświadczyć. Zrobił to na jednej z tras koncertowych NCT, na której byłaś razem z chłopakami. Od razu zgodziłaś się i po tym, poszliście zjeść sushi. Tak. To było bardzo spektakularne, ale w sumie, cieszyłaś się, nawet bardzo.
– Kocham cię [T.I] – szepnął, łapiąc twoją dłoń.
– Ja ciebie też Jisung, najmocniej na świecie – uśmiechnęłaś się.

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz