~87~

2.3K 197 11
                                    

Jaemin
Chłopak rzadko kiedy spędzał czas z rodzicami, ci prawie nigdy nie mówili mu, że go kochają. Kupowali mu za to drogie prezenty, myśląc, że dzięki temu się odczepi. Więcej czasu spędza poza domem, niż w nim, z rodziną. Ciągle myśli, że jest bezużyteczny i, że bez niego wszystkim by się lepiej żyło. Jego rodziców nie obchodziło to, czy jest głodny, czysty i czy w ogóle jest w domu. Traktowali go jak powietrze, nie zwracając na niego uwagi. Potrafili wyjechać na tydzień bez niego, nawet mu o tym nie mówiąc, tylko zostawiając głupią karteczkę na lodówce. Stał się przez to odpowiedzialniejszy, ale również ucierpiała jego samoocena, która jest bliska zera. Kiedy jego matka rozstała się z ojcem, szybko poznała nowego partnera, który miał już dwie córki. Jaemin traktował dziewczynki jako swoje prawdziwe rodzeństwo, pilnował je i opiekował się nimi. Niestety jego życie nie pobyło zbyt długo bajką, bo ojczym, znęcał się nad swoimi córkami i raz kazał Jaeminowi zbić jedną z nich, za to, że źle coś zrobiła. Ten go nie posłuchał i sam dostał w twarz od partnera swojej matki, za to, że nie jest mężczyzną, tylko zwykłym tchórzem. Chłopak bardzo liczy się ze zdaniem reader, ale zawsze boi się o to, że wszystko zepsuje sobą, dlatego często woli być sam, by cię nie ranić.

Ogólna ilość problemów: 7

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz